راکت بازرسی بدنی کنکور و مدارس

یکی از کاربردهای مهم دستگاه گوشی یاب، استفاده از آنها در بازرسی داوطلبان کنکور در زمان ورود به جلسه امتحان می‌باشد. یکی از چالش‌های همیشگی برگزارکنندگان امتحانات سراسری مانند کنکور، ورود وسایل الکترونیکی ممنوعه مانند موبایل، ماشین حساب، گیرنده‌های صوتی مانند هندزفری و … به داخل جلسه آزمون است. گاهی با توجه به وقت‌گیر بودن بازرسی بدنی، افراد مختلف می‌توانند وسایل ممنوعه را وارد جلسه کرده و از آنها استفاده کنند.

با به کار گیری راکت موبایل یاب می‌توان از ورود اشیاء ممنوعه مانند موبایل و … به مدرسه یا  جلسه کنکور جلوگیری کرده و از سوء استفاده احتمالی از آنها جلوگیری کرد. استفاده از فلزیاب کنکور وقت زیادی از داوطلبان را نمی‌گیرد و در کمتر از 30 ثانیه می‌توان هر فرد را به صورت کامل و بدون دست زدن فیزیکی به افراد، بازرسی کرد. این راکت قابلیت تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، فلش مموری، ساعت هوشمند و … را دارد. از طرف دیگر راکت بازرسی یا فلزیاب مدارس وزن سبکی داشته و به راحتی قابل حمل است و بنابراین متصدیان و مأموران بازرسی مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت.

مخصوصاً در مورد دانش‌آموزان یا دانشجویان دختر، به دلیل نوع پوشش سر امکان ورود ابزاری مانند هندزفری یا گیرنده و فرستنده‌های صوتی وجود دارد و کنترل ورود اشیاء ممنوعه از طریق بانوان به صورت سنتی خیلی سخت‌تر است. بنابراین بسیار مهم است که قدم اساسی در زمینه به کار‌گیری تجهیزات بازرسی مدرن نظیر دستگاه شناسایی موبایل در این حوزه برداشته شود. البته هنوز این راهکار در کشور ما به صورت قانونی نهادینه نشده و به صورت خیلی محدود در ورودی مراکز برگزاری آزمون یا برخی مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت راکت بازرسی بدنی کنکور

استفاده از راکت های بازرسی در امتحانات سراسری مدارس و دانشگاه‌ها و بخصوص کنکور (بازرسی بدنی امتحان نهایی) اهمیت بیشتری دارد. برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده در این موارد باید از ورود تجهیزاتی مانند گوشی موبایل، هندزفری، ساعت هوشمند، دستگاه پخش صوت و … به داخل جلسه امتحان جلوگیری شود. استفاده از راکت بازرسی بدنی کنکور یا موبایل یاب کنکور، راهکار بسیار مناسبی برای جلوگیری از ورود این اشیاء به داخل سالن امتحانات است.

در حال حاضر تعدادی از بهترین تجهیزات بازرسی از برند ایجی اسکن برای بازرسی بدنی امتحان نهایی در کنکور و مدارس را به شما معرفی می‌کنیم که هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند. این تجهیزات با نام دستگاه تقلب یاب کنکور نیز شناخته می‌شوند.

راکت بازرسی بدنی چیست ؟

راکت بازرسی بدنی یک دستگاه الکترونیکی است که با ایجاد میدان مغناطیسی انواع فلزات را شناسایی می‌کند. بعلت اینکه بخش زیادی از تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل از فلز است، بنابراین این تجهیزات (حتی در حالت خاموش) نیز توسط راکت فلزیاب به راحتی شناسایی می‌شوند.

بازرسی بدنی در مدارس به چه شکلی است ؟

بازرسی بدنی دانش آموزان در مدارس می‌تواند به صورت دستی انجام گیرد که چندان وجه مناسبی ندارد و علاوه بر آن وقت گیر نیز می‌باشد. در ضمن قانون نیز اجازه تفتیش بدنی دانش آموزان را صادر نکرده است (مگر در موارد خاص و اضطراری).

استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته مانند راکت بازرسی موبایل یاب کمک شایانی به بازرسی بدنی در مدارس می‌کند، با استفاده از این اسکنرها، عملکرد بازرسی با سرعت سریعتر و با دقت بیشتری انجام می‌شود. این تجهیزات در واقع فلزیاب هستند و بدلیل به کار رفتن فلزات مختلف در بدنه و برد گوشی تلفن همراه، به راحتی آن را شناسایی می‌کنند و با بوق یا لرزش به شما هشدار می‌دهند که دانش آموز بهمراه خود موبایل یا سایر تجهیزات فلزی را به همراه دارد.

بازرسی بدنی در کنکور

آیا فلزیاب کنکور فقط موبایل را شناسایی می‌کند ؟

راکت بازرسی بدنی در مدارس کاربردهای بسیاری دارد و فقط شامل پیدا کردن گوشی نیست. فلزیاب کنکور سایر تجهیزات الکترونیکی مانند هندزفری، ساعت هوشمند، فلش مموری، سیم کارت، دستگاه پخش صوت، دوربین و … را نیز تشخیص می‌دهد.

علاوه بر این، این تجهیزات می‌توانند انواع لوازم ممنوعه و خطرناک مانند چاقو و اسلحه را نیز شناسایی کنند. اگر چه مدارس مانند کشورهای خارجی چندان مشکلات امنیتی ایچنینی ندارد، اما به کار بردن تجهیزات بازرسی بدنی در مدارس یک عامل بازدارنده جهت ورود چنین اشیائی به داخل مدرسه است.

سوالات متداول

آیا بازرسی بدنی در مدارس قانونی است ؟

هیچ قانونی برای بازرسی بدنی در مدارس وجود ندارد، اما مدرسه ها برای حفظ امنیت و نظم از تجهیزات کمک بازرسی نظیر راکت بازرسی بدنی استفاده می‌کنند.

چرا به راکت بازرسی بدنی کنکور، فلزیاب کنکور هم می‌گویند؟

زیرا این تجهیزات در اصل فلزیاب هستند و بعلت فلزی بودن بخشهای مختلف موبایل آن را هم شناسایی می‌کنند.

آیا راکت بازرسی بدنی کنکور یا فلزیاب کنکور میتواند هندزفری نامرئی را نیز شناسایی کند؟

بله مرئی یا نامرئی بودن تجهیزاتی مانند هندزفری هیچ تأثیر در شناسایی آنها توسط راکت بازرسی کنکور ندارد.

آیا موبایل یاب کنکور فقط مختص به راکت بازرسی بدنی می‌شود ؟

خیر در حال حاضر در آزمون کنکور از دستگاه سیگنال یاب یا فرکانس یاب نیز برای ردیابی موبایل از طریق امواج بیسیم می‌توان استفاده کرد.

آیا امکان دور زدن راکت بازرسی بدنی کنکور وجود دارد ؟

خیر. اگر از تجهیزات بازرسی با کیفیت استفاده کنید، به هیچ وجه امکان دور زدن آن وجود نخواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راکت بازرسی بدنی کنکور و مدارس" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راکت بازرسی بدنی کنکور و مدارس"، کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. توی یکی از سایتها داشتم راجع به بهترین دستگاه حضور و غیاب ایرانی میخوندم، نکات خوبی را اونجا دیدم که راجع به انتخاب یک دستگاه مناسب بود و به نظر من این نکات از برند و مدل دستگاه خیلی مهمتره. خلاصه نکات اینها هستند : پشتیبانی از محصول، نصب و راه اندازی حضورری و اموزش، رزومه و سابقه شرکت، انتخاب دستگاه با توجه به نیازهای شرکت شما و …