نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم

نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم

جنبش نُجَباء عراق در واکنش به ماجراجویی جدید صهیونیست ها علیه نیروهای این گروه در دمشق اعلام کرد: جواب اسراییل را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری cmsd، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در بیانیه ای که نسخه ای از آن توسط دفتر این گروه در تهران در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، اعلام کرد: ساختمان فرهنگی و رسانه ای وابسته به جنبش نُجَباء در پایتخت سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان، زنان و غیرنظامیان بی گناه را به قتل می رساند، هدف حمله ای موذیانه قرار گرفت.

در ادامه بیانیه نُجَباء آمده است: این رژیم به ظلم، توحش و استکبار خود ادامه داده و ساختمانی فرهنگی و رسانه ای را که در راستای افشای رسوایی ها و جنایات ضدبشری آنها فعالیت داشت، هدف قرار داد.

نُجَباء در واکنش به این ماجراجویی جدید صهیونیست ها هشدار داد: این جنایت قطعاً بدون مجازات نخواهد ماند و پهپاد های ما طعم قول و عمل مان را به آنها چشانده و خوب می دانند که موشک های مان به اراده پروردگار به کجا رسیده اند و پاسخ این جنایت را هم در عمق سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم"، کلیک کنید.