نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم

نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم

جنبش نُجَباء عراق در واکنش به ماجراجویی جدید صهیونیست ها علیه نیروهای این گروه در دمشق اعلام کرد: جواب اسراییل را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری cmsd، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در بیانیه ای که نسخه ای از آن توسط دفتر این گروه در تهران در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، اعلام کرد: ساختمان فرهنگی و رسانه ای وابسته به جنبش نُجَباء در پایتخت سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان، زنان و غیرنظامیان بی گناه را به قتل می رساند، هدف حمله ای موذیانه قرار گرفت.

در ادامه بیانیه نُجَباء آمده است: این رژیم به ظلم، توحش و استکبار خود ادامه داده و ساختمانی فرهنگی و رسانه ای را که در راستای افشای رسوایی ها و جنایات ضدبشری آنها فعالیت داشت، هدف قرار داد.

نُجَباء در واکنش به این ماجراجویی جدید صهیونیست ها هشدار داد: این جنایت قطعاً بدون مجازات نخواهد ماند و پهپاد های ما طعم قول و عمل مان را به آنها چشانده و خوب می دانند که موشک های مان به اراده پروردگار به کجا رسیده اند و پاسخ این جنایت را هم در عمق سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نُجَباء: جواب حمله صهیونیست ها به دمشق را در عمق اسراییل می دهیم"، کلیک کنید.