تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع

تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان حج تمتع ویژه جانبازان سال 1403 که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل هویزه برگزار شد، از تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع خبر داد.

به گزارش cmsd، سید محمد میرکاظمی، سرپرست دفتر برنامه ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن خیرمقدم به زایران حج تمتع به ارایه گزارشی از وضعیت کاروان ویژه جانبازان به سفر حج تمتع پرداخت و گفت: کاروان ویژه جانبازان با همراهان و عوامل کاروان که در مجموع 90 نفر را تشکیل می دهند، عازم سفر حج تمتع 1403 می شوند.

میرکاظمی در مورد مراسم بدرقه جانبازان عازم حج تمتع  خاطرنشان کرد: مدت زمان حج تمتع کاروان ویژه جانبازان 28 تا 30 روز است و ما علاوه بر مراسم بدرقه، مراسم استقبال از زایران را نیز خواهیم داشت و در زمان ورودشان به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) از آنها استقبال خواهد شد.

 در این مراسم محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، عباسعلی  رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و  سمیه گنجی، مشاور امور زنان و خانواده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز  حضور داشتند.

پایان خبر cmsd

تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان در سفر حج تمتع"، کلیک کنید.