کرملین: مسکو از تهران در این لحظه سخت حمایت می کند

کرملین: مسکو از تهران در این لحظه سخت حمایت می کند

به گزارش cmsd؛ سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به تداوم حمایت مسکو از تهران در شرایط سخت اخیر پس از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور ایران و هیات همراه وی، گفت: روسیه پس از درگذشت (شهادت) آیت الله سید ابراهیم رییسی در کنار مردم ایران ایستاده است.

پسکوف در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مسکو متقاعد شده است که اجماع کاملی بین مقام های ایران برای توسعه بیشتر روابط دو جانبه با فدراسیون روسیه وجود دارد و در تهران اتفاق نظر وجود دارد که روابط با مسکو باید در جهت صعودی و رو به رشد باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از اسپوتنیک،آندری فورسنکو دستیار علمی رییس جمهور روسیه پس از امضای دفتر یادبود شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و دیگر شهدای سانحه هوایی، گفت: روسیه در این حادثه تلخ، یک دوست خوب خود را از دست داد.

فورسنکو که روز پنجشنبه در اقامتگاه سفارت ایران در روسیه حضور یافته بود، در نشستی با سفیر کشورمان افزود: حادثه بالگرد، بسیار تلخ بود اما بر این باور هستیم که ملت ایران از این مقطع حزن و اندوه به شکل مناسبی عبور خواهند کرد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (30 اردیبهشت 1403) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام ریوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس جمهور بودند.

310310

کرملین: مسکو از تهران در این لحظه سخت حمایت می کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرملین: مسکو از تهران در این لحظه سخت حمایت می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرملین: مسکو از تهران در این لحظه سخت حمایت می کند"، کلیک کنید.