کمپانی در یک قدمی نیمکت بایرن مونیخ

کمپانی در یک قدمی نیمکت بایرن مونیخ

آفتاب نیوز :

باشگاه بایرن مونیخ در زمینه انتخاب سرمربی جدیدش ظاهراً به ونسان کمپانی رسیده است، سرمربی فعلی برنلی که تا پایان ماه ژوین 2028 تحت قرارداد این باشگاه انگلیسی است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ بایرن در آستانه انتصاب کمپانی 38 ساله به عنوان سرمربی جدید باواریایی ها است.

طبق ادعای رومانو؛ این مربی بلژیکی در همان تماس اولیه پیشنهاد بایرن را پذیرفته و مدیران این باشگاه حالا در تلاش برای رسیدن به توافق با برنلی برسر رقم غرامت فسخ قرارداد کمپانی هستند. بایرنی ها بر این باورند که ونسان کمپانی پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک مربی سطح بالا را دارد و به ایده های او اعتماد دارند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم خبر داد؛ اعضای هییت نظارت بایرن مونیخ هم با حضور کمپانی روی نیمکت بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل موافقت کرده اند و حالا تنها مانع توافق با برنلی برسر رقم غرامت فسخ قرارداد کمپانی است. بایرن پیشنهادی سه ساله به کمپانی ارایه کرده است.

 روزنامه «بیلد» در این باره گزارش داده که بایرنی ها برای استخدام این مربی بلژیکی حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو به عنوان غرامت فسخ قرارداد هستند، این در حالی است که رقم مدنظر باشگاه برنلی 20 میلیون یورو است.

کمپانی 38 ساله که به واسطه اینکه زمانی برای هامبورگ بازی می کرد، شناخت خوبی از بوندس لیگا دارد و به زبان آلمانی هم مسلط است. مدافع پیشین منچسترسیتی علیرغم اینکه این فصل نتوانست مانع سقوط برنلی از لیگ برتر به لیگ دسته اول انگلیس شود، سبک کاری اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بایرن مونیخ این فصل با توماس توخل نتوانست عنوانی به دست بیاورد و همان طور که طرفین اخیراً توافق کرده بودند، با پایان یافتن فصل مسیرشان را از هم جدا کردند.

کمپانی در یک قدمی نیمکت بایرن مونیخ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمپانی در یک قدمی نیمکت بایرن مونیخ" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمپانی در یک قدمی نیمکت بایرن مونیخ"، کلیک کنید.