کرمانشاه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

کرمانشاه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرنگار cmsd کرمانشاه، علی شعبانی پیش از ظهر امروز سه شنبه (یکم خرداد ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اصل 131 قانون اساسی در شرایطی که رییس جمهور از دنیا برود ظرف 50 روز فرصت داریم که رییس جمهور بعدی را انتخاب کرده باشیم.

وی افزود: تاکنون 2 تاریخ برای انتخابات مشخص شده که نخست مربوط به هشتم الی دهم خرداد ماه برای ثبت نام داوطلبین انتخاباتی و هشتم تیر ماه برای برگزاری رویداد انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص مشارکت مردم تصریح کرد: اتفاقی که رخ داده زمینه ساز حضور حداکثری مردم است شهید رییسی با شهادت به جایگاه بی بدیلی رسید که تا تاریخ پابرجاست این جایگاه مشخص و معین است.

وی ادامه داد: عدم کاهش جایگاه آیت الله رییسی مانند استفاده نکردن از برخی الفاظ بسیار مهم است، در تبیین جایگاه رفیع وی به صورت صحیح نباید کوتاهی کنیم.

شعبانی تشریح کرد: شهید رییسی سیاست مدار بود اما سیاست بازی نکرد و تنها خدمت صادقانه را مدنظر داشت، وی هم اکنون یک شخص ملی و بین المللی است و جفا است اگر بخواهیم از این عنوان استفاده جناحی و حزبی کنیم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات ابراز کرد: آمادگی های لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و هییت های اجرایی را مجدد به کارت خواهیم گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی یا دستی آمادگی کامل داریم، بالاترین سطح امنیت در نظر گرفته شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پایان گفت: نتیجه این انتخابات قطعا موجب تعالی و پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی می شود.

کرمانشاه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرمانشاه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرمانشاه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد"، کلیک کنید.