6 استان کشور متاثر از بارش های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 

6 استان کشور متاثر از بارش های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع آب گرفتگی در 6 استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان ها خبر داد.

به گزارش cmsd، محمودی، رییس سازمان امداد ونجات، گفت: 6 استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در 3 استان که بارش ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم های عملیاتی هلال احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب 35 خانوار متاثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می باشد که آب گرفتگی سیاه چادرها منجر به اعزام 4 تیم عملیاتی به مناطق متاثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیرها و جاده ها و بستر رودخانه ها در این استان ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه 112 ندای امداد و نجات هلال احمر تماس بگیرند.

پایان خبر cmsd

6 استان کشور متاثر از بارش های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "6 استان کشور متاثر از بارش های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "6 استان کشور متاثر از بارش های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی "، کلیک کنید.