اسلامی: بیش از 130 بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

اسلامی: بیش از 130 بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه همواره در خصوص مسایل پادمانی با آژانس در حال گفت وگو و تعامل هستیم، گفت: بیش از 130 بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری cmsd؛ محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور رافایل گروسی رییس سازمان انرژی اتمی در ایران اظهار کرد: گروسی در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته ای سخنرانی می کند.

وی افزود: اولین کنفرانس علوم و فنون هسته ای هفته آینده برگزار می شود، 180 ارایه توسط شرکت کنندگان غیرایرانی خواهد بود که یک اتفاق بزرگ است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بازرسی های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت های هسته ای ایران در حال انجام است.  همواره در خصوص مسایل پادمانی با آژانس در حال گفت وگو و تعامل هستیم.

اسلامی با تاکید بر اینکه از 4 مکانی که آژانس مشکوک بود 2 مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود، ادامه داد: از نظر ما بیانیه اسفند 1401 همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: گروسی دیدار هایی در ایران دیدار هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: مطمینیم این گفت وگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان- پی- تی روابط مان را با آژانس تقویت کنیم.

اسلامی گفت: بیش از 130 بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

اسلامی: بیش از 130 بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسلامی: بیش از 130 بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسلامی: بیش از 130 بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند"، کلیک کنید.