باید از همان ابتدا صلاحیت شهردار به خوبی بررسی شود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

باید از همان ابتدا صلاحیت شهردار به خوبی بررسی شود - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز یکشنبه در همایش روز شوراها اظهار کرد: انتظار می رود در شهرهای خوزستان کارهای موثری در زمینه شوراها انجام شود.

وی خطاب به شوراهای شهر و روستا و شهرداران بیان کرد: مسوول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و برطرف کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: لازم است که در هر شهری یک یا 2 خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه کارهای شهرداران شوند.

وی بیان کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که 19 خیابان اصلی و 61 خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه های خوزستان انجام شد.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری های خوزستان گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می کنند باید از ابتدا صلاحیت فرد را بررسی کنند که برخی از شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان مسوول باید در فرصت باقیمانده به گونه ای کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق الناس بر گردن ما نباشد.

باید از همان ابتدا صلاحیت شهردار به خوبی بررسی شود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باید از همان ابتدا صلاحیت شهردار به خوبی بررسی شود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باید از همان ابتدا صلاحیت شهردار به خوبی بررسی شود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.