صدور 79هزار جلد سند روستایی در قزوین

صدور 79هزار جلد سند روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری cmsd از قزوین؛ فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست خبری با رسانه ها گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه بنیاد مسکن و حساب 100 امام (ره) عملیات اجرایی و آسفالت معابر هشت روستا از محل طرح هادی روستایی در شهرستان های آبیک، البرز، آوج، بویین زهرا، تاکستان و قزوین با اعتبار 240 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین درخصوص وضعیت اجرای طرح هادی روستایی بیان کرد: طرح هادی روستایی در 490 روستای بالای 20 خانوار استان اجرا شده است که این تعداد 73 درصد روستاهای استان قزوین را شامل می شود.

وی افزود: 799 طرح هادی روستایی تهیه، 662 طرح بازنگری شده و 155 طرح هادی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

سبحانی به اجرای طرح اقدام و نهضت ملی بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرا و ساخت چهار هزار و 89 واحد مسکونی در طرح های اقدام ملی، نهضت ملی، بنیاد ساخت و گروه ساخت در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین در خصوص اعتبارات این نهاد گفت: سال قبل سرجمع اعتبارات استان 151 میلیارد تومان و تخصیص آن 138 میلیارد تومان بود که از این محل اقدامات بنیاد مسکن در 204 روستا صورت گرفت و عملیات آسفالت به میزان 914 هزار مترمربع در این روستاها انجام شد.

سبحانی تصریح کرد: اعطای 79 هزار جلد سند روستایی در شهرهای زیر25 هزار نفر با همکاری اداره ثبت اسناد از دیگر اقدامات انجام شده است و سال گذشته هم 2700 جلد سند سهم استان بود که با همکاری دستگاهها این برنامه نیز محقق شد و در رتبه دوم کشوری قرار گرفتیم.

46

صدور 79هزار جلد سند روستایی در قزوین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور 79هزار جلد سند روستایی در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور 79هزار جلد سند روستایی در قزوین"، کلیک کنید.