فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری cmsd، سرهنگ علیرضا رضایی گفت: راننده اتوبوس مسافربری طی تماس تلفنی با پلیس 110 عنوان کرد که در گردنه ثمن شاهی ترمز بریده و به سمت بیرجند در حال حرکت است که بلافاصله ماموران پلیس راه جهت ایمن سازی مسیر اعزام شدند.

وی بیان داشت: راننده اتوبوس که به شکل نامتعارفی در حرکت و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودروها در این محور پر تردد بود که ماموران سریعاً لاین اضطراری را باز کرده و راننده اتوبوس نیز از این محل خارج شد.

رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: ماموران گشت پلیس راه همچنین به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این اتوبوس و هشدار به سایر خودروهای عبوری خصوصاً ورودی مهرشهر از ورود خودروها و عابران پیاده به جاده جلوگیری کرده و موفق شدند مسیر را برای راننده اتوبوس بازگشایی کنند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: راننده اتوبوس در نهایت توانست بدون هیچ گونه حادثه ای خودرو را در مسیر سربالایی و روی پل مهرشهر متوقف کند و تلاش ماموران پلیس راه باعث شد که از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار راننده و دیگر وسایل نقلیه عبوری بود جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: راننده اتوبوس و همچنین راننده های خودروهای عبوری که در مسیر راه در حال حرکت بوده و وحشت زده شده بودند از تلاش و اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه به جهت ایمن سازی جاده و هشدار به سایر خودروها تشکر و قدردانی کردند.

رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی با تاکید بر گشت زنی فعال و هدفمند تیم های گشت پلیس راه به منظور ارتقا امنیت ترافیکی محورها و همچنین هوشیاری نسبت به چنین رخدادهای حادثه سازی از شهروندان خواست رعایت احتیاط، سرعت مطمینه و اطمینان از سلامت فنی خودروها را حتماً مد نظر قرار دهند.

فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فاجعه ای که به بار نیامد /پلیس جلوی اتوبوس ترمز بریده را گرفت – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.