تولید قارچ گانودرما در ایران

قارچ گانودرما به طور طبیعی در ایران رشد می کند، بنابراین شرایط کشت و پرورش آن نیز امکان پذیر خواهد بود. فقط باید شرایط محیطی لازم برای پرورش این قارچ را دانست و اقدام به پرورش آن نمود. گانودرما یکی از قارچ های کمیاب جهان است که جمع آوری آن در طبیعت به منظور استفاده وسیع از آن ها، اصلا کافی نیست. به همین دلیل متخصصین کشت قارچ به دلیل خواص بی شماری که در این قارچ وجود دارد، به راه اندازی مزرعه های کشت این نوع قارچ اقدام نموده اند.

تولید قارچ گانودرما در ایران

طریقه مصرف قهوه گانودرما زگیل تناسلی بسیار مهم است که باید توجه داشته باشید، در هر بسته قهوه گانودرما سوپریم 20 ساشه وجود دارد. که برای زگیل تناسلی باید روزانه 2 ساشه مصرف شود

– اولین بار در ایران، این قارچ در سال های 1350 گزارش شد و به طور طبیعی در نواحی معتدل و مرطوب (نواحی دریای خزر) از جمله مناطق تنکابن، گیلان، گرگان، جنگل های مازندران و رامسر یافت می شوند.

– در کتب طبی قدیم خواص دارویی بی شماری همانند تنگی نفس، تقویت حافظه، افزایش قدرت بدنی، افزایش طول عمر، درمان بیماری های کبد و کلیه، آسم، زخم معده، دیابت، ورم مفاصل و بی اشتهایی را برای این قارچ ذکر کرده اند. امروزه تحقیقات نشان داده است که گانودرما علاوه بر خواص یاد شده، برای درمان سردرد و ضعف اعصاب، بی خوابی، سرگیجه، هپاتیت، کاهش کلسترول و فشار خون، مشکلات قلب و عروق، مسمومیت ناشی از قارچ های سمی، سرطان و ضد ویروس HIVبسیار مفید است.

1- ویدیوی اول: معرفی این بسته آموزشی

2- ویدیوی دوم: نحوه تولید کمپوست قارچ گانودرما

3- ویدیوی سوم: ویژگی های این دوره آموزشی و تقسیم بندی قارچ ها و …

4- ویدیوی چهارم: شرایط محیطی لازم برای رشد قارچ و آشنایی با وسایل اندازه گیری با کیفیت

5- ویدیوی پنجم: ادامه بحث شرایط محیطی از جمله رطوبت، co2 و وسایل اندازه گیری آن

6- ویدیوی ششم: تجهیزات سالن پرورش قارچ گانودرما از جمله هواساز، رطوبت ساز و …

7-ویدیوی هفتم: ادامه تجهیزات سالن پرورش قارچ از جمله قفسه بندی سالن پرورش

8- ویدیوی هشتم: شستشوی سالن و بررسی و توضیح جز به جز مراحل پرورش قارچ گانودرما

9- ویدیوی نهم: مشاهده یک فیلم آموزشی درباره پرورش قارچ گانودرما

اولین آبدیت محصول: 

10- ویدیوی دهم: مشاهده یک فیلم آموزشی درباره فروش قارچ گانودرما

دومین آبدیت محصول: 

11- کتاب الکترونیکی خلاصه نویسی شده 55 صفحه ای 

سومین آبدیت محصول: 

12- ویدیوی یازدهم: معرفی سرفصل های آپدیت

13- ویدیوی دوازدهم: نحوه چیدمان کمپوست – زمان برداشت – شاخ گوزنی

14- ویدیوی سیزدهم: دلایل سفید نشدن کمپوست – پوست ماری شدن – رطوبت در مرحله اسپانران- گرمایش و سرمایش خشک

15- ویدیوی چهاردهم: آلودگی ها و ضدعفونی کردن

16- ویدیوی پانزدهم: نتیجه گیری

17- فایل جدول رشد (pdf)

این دوره مخصوص چه کسانی است؟

کسانی که دوست دارند کسب و کار جدیدی برای خودشان راه اندازی کنند و علاقه دارند وارد بحث تولید و فروش محصولات خود شوند و از کار کردن برای دیگران خسته شده اند.

اطلاعات من از پرورش قارچ خیلی کم است آیا این دوره برای من کافی است؟

مبنای این دوره این است؛ فردی که در این دوره شرکت می کند هیچ اطلاعی از پرورش قارچ ندارد برای همین دوره را از پایه شروع می کنیم با فرض اینکه کاربر هیچ اطلاعی از پرورش قارچ ندارد و از پروش قارچ فقط یک اسم شنیده است تمام اصطلاحات پرورش با ساده ترین جملات و شفاف ترین حالت توضیح داده می شود و از این بابت هیچ نگرانی برای یک فرد مبتدی وجود ندارد.

با وجود اینکه قهوه برای ترک تریاک  میتونه در زمان ترک اعتیاد مورد استفاده قرار بگیره اما توصیه کلی کارشناسان بر عدم استفاده از قهوه در دوران ترک اعتیاد هستش چون اثرات جانبی منفی قهوه در دوران ترک کردن بیشتر خودش رو نشون میده و میتونه علایم استرس و اضطراب و حتی بی خوابی رو به همراه خودش بیاره و فرایند درمان رو دچار مشکل کنه.

پیش نیاز این دوره چیست؟ آیا باید در دوره های دیگر سایت شرکت کنم؟

سواد خواندن و نوشتن برای شرکت در این دوره کافی است و این دوره به تنهایی کامل است و نیازی به پیش نیاز ندارد.

حجم این دوره چقدر است و سرفصل های این دوره شامل چه مواردی می شود؟ و چگونه می توانم از این دوره استفاده کنم؟

حجم این دوره  840 مگابایت می باشد که شامل 5 ساعت  آموزش است و دارای 14 فایل ویدیویی و یک فیلم درباره یک مزرعه پرورش قارچ گانودرماست.

در مقدمه درباره روش تولید کمپوست با ارایه اسلاید به صورت خلاصه توضیح داده می شود و در بخش یک مفاهیم کلی و لازم که باید درباره قارچ ها بدانیم بررسی می شود در بخش دوم درباره شرایط محیطی و مقدار آنها و لوازمی که باید برای کنترل آنها داشته باشیم به همراه حدود قیمت ها و نحوه انتخاب با توجه به سرمایه هر فرد توضیح داده می شود.

در بخش سوم درباره انواع تجهیزات (نحوه تامین رطوبت درسالن های صنعتی و خانگی ودرباره اینکه چگونه می توانیم یک رطوبت ساز با قیمت پایین را به هواساز صنعتی تبدیل کنیم با ارایه اسلاید و ذکر جزییات  موردنیاز برای تامین شرایط پرورش قارچ و تفاوت ها و نحوه انتخاب آنها صحبت می شود درباره اصول قفسه بندی سالن پرورش با ارایه مثال کاربردی جهت کسب راهکار قفسه بندی با توجه به هر نوع امکانی توضیح داده می شود.

در بخش چهارم درباره نحوه آماده سازی برای پرورش قارچ گانودرما و در ادامه درباره تک تک مراحل پرورش قارچ گانودرما با ذکر تمام جزییات صحبت می شود در فیلم همراه این قسمت یک سالن پرورش کوچک با هم بررسی می کنیم تمام حالت ممکن است در این مسیر به آن بربخوریم توضیح می دهیم درباره فراوری و نحوه انبارش قارچ و برنامه هوادهی فلش های باردهی و…

شما باید این دوره را چند بار کامل ببینید و ضمن آن یادداشت برداری کنید.

 با خرید این دوره چه چیزی دریافت می کنم؟

شما با شرکت دراین دوره، 5 ساعت آموزش عملی را دریافت خواهید کرد که براساس کارهای عملی دوره چهارم خودمان است.

آیا امکان دریافت محصول فیزیکی (نسخه ارسال پستی) وجود دارد؟

خیر این محصول فقط به صورت دانلودی ارایه می شود به چند دلیل که در ادامه گفته می شود.

چگونه می توانم با مدرس دوره سوالاتم را مطرح کنم؟

شما می توانید در بخش نظرات سایت همین صفحه یا هر صفحه دیگر نظر یا سوالات خود را مطرح کنید تا سریع پاسخ داده شود و در آینده نزدیک یک بخش به قسمت پروفایل شما اضافه می شود که می توانید با خرید این دوره آموزشی سوالات خود را به طور خصوصی در قسمت پشتیبانی سایت تیکت بزنید و بپرسید.

چرا نسخه پستی این دوره از سایت حذف شده است؟

قبلاً دوره ها به صورت سی دی و کتاب ارسال میشد که چندین مشکل داشت:

  • کاربر زمان زیادی را منتظر آماده کردن و ارسال پستی می شد در حالی که در نسخه دانلودی بلافاصله بعد از خرید می تواند آن را دانلود کند.
  • در ارسال های فیزیکی محصول گاهاً سی دی ها درست رایت نمی شدند و بعد از مدتی که کاربر منتظر بود تا به دستش برسد پکیج مشکل داشت باید دوباره زمانی را منتظر می شد تا دوباره ارسال گردد.
  • به خاطر هزینه های رایت و بسته بندی و آماده کردن بسته و ارسال آن برای قیمت محصول فیزیکی متقاضی هزینه بیشتری پرداخت می کرد،در حالیکه در محصول دانلودی به خاطر حذف هزینه های فوق قیمت پکیج بالا، کمتر است و این به نفع کاربر می باشد.
  • در بسته های فیزیکی اگر به هر دلیلی محصول را پاک میشد، کاربر مجبور میشد برای دریافت آن دوباره آن را بخرد ولی در محصول دانلودی می تواند بارها و بارها وارد پروفایل خود شده و بدون هزینه آن را دانلود نماید.

مطالعات نشان داد که تاثیر قهوه در زود انزالی  که می تواند گردش خون را بهبود بخشد، متابولیسم را افزایش دهد و به این طریق در درمان زود انزالی موثر واقع شود. به آقایانی که با مشکل انزال زودرس روبرو هستند، توصیه می شود که روزانه 1 یا 2 فنجان قهوه مصرف کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید قارچ گانودرما در ایران" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید قارچ گانودرما در ایران"، کلیک کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.