خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم, موهبتی الهی است

خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم, موهبتی الهی است

به گزارش خبرگزاری cmsd استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمد حسین اعرابی در سی‌اُمین آیین گرامیداشت روز ملی بیمه سلامت گفت: در آیه ۲۳ سوره حشر «هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِکُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَیْمِنُ الْعَزِیزُ الْجَبَّارُ الْمُتَکَبِّرُ ۚ سُبْحَانَ اللَّهِ عَمَّا یُشْرِکُونَ» یکی از اسامی الهی در کتاب قرآن کریم “سلام و سلامتی” است که نشان از مهم و مقدس بودن امر سلامتی است.

وی افزود: خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم, موهبتی الهی است که باید با نگاه معنوی، شکرگزاری، رضایت درونی، عشق و علاقه و انگیزه موجب رضایت خدا و مردم گردد.

دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز ملی بیمه سلامت، فرصتی است برای توجه به خدمات این مجموعه‌ و یادآوری آن برای عموم مردم، نهادی که در تلاش است تا مردم رنج کمتری را در دوران بیماری سپری کنند.

وی ضمن خداقوت به مدیران ارشد و همه مسئولان و کارگزاران خدوم بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری، تلاش های این مجموعه برای پشتیبانی هزینه‌های درمان را ارج نهاده و گفت: ارتباط، همکاری، همیاری و تعاملاتی که موجب رفع چالش ها و جلب رضایت مردم شده، قابل تقدیر و تشکر است.

به گفته دکتر اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری؛ هم اکنون بیش از ۶۲۰ هزار نفر از جمعیت استان، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد بیش از ۴۸۰ هزار نفر از بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه و بیش از ۳ هزار نفر از بیمه مناطق کم‌برخوردار بهره‌مند هستند.

شایان ذکر است: تقدیر از خانواده معظم شهدا، جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مادران طرح جوانی جمعیت و خانواده های سه قلو، مامای فعال در مناطق صعب العبور، مسن‌ترن بیمه شده با ۱۱۷ سال، خبرنگاران و مطبوعات، جمعی از پزشکان و فوق تخصصان و … پایان بخش این مراسم بود.

46

خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم, موهبتی الهی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم, موهبتی الهی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت گزاری در جهت ارتقا سلامت مردم, موهبتی الهی است"، کلیک کنید.