مشایخی: لیگ بسکتبال ضعف دارد/ سوتیریس مربی با دانشی است

مشایخی: لیگ بسکتبال ضعف دارد/ سوتیریس مربی با دانشی است

ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه لیگ امسال همانند سال قبل کیفیت بالایی ندارد و باید شرایط بهبود یابد.

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با cmsd، درباره عملکرد تیم بسکتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر که پس از دو هفته غیبت وارد مسابقات شد، توضیح داد: مقابل کاله اصلا خوب کار نکردیم و یک تیم صد درصدی نبودیم. عملکرد خیلی بدی داشتیم و دلیل این اتفاق هم این بود که کنار هم تمرین نکرده و شناخت خوبی از هم نداشتیم. سیستم آنچنانی هم برای این بازی نداشتیم و هرچه هم که در زمین بود برگرفته از استعداد بازیکنان و خواستن آن‌ها بود.

او ادامه داد: مربی تیم نیز روی مسائل فنی خیلی نتوانست کار کند چون زمان نداشتیم. البته بازیکنان ما با انگیزه بودند و با وجود اینکه همه نفرات در دقیقه آخر به ذوب آهن ملحق شدند، به نسبت خوب بودیم و باید هماهنگ شویم. ما از شرایط تیم‌های دیگر دور هستیم و بازی‌های پیش فصل هم نداشتیم. این عقب ماندگی را باید جبران کنیم و امیدوارم انگیزه و تلاش بازیکنان باعث پیشرفت شود.

ملی پوش تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما برای بازی دوشنبه از جمعه شروع به تمرین کردیم و شنبه هم تمرین داشتیم، از امروز نیز هر روز دو جلسه تمرین می‌کنیم تا عقب ماندگی خود از تیم‌های دیگر را جبران کنیم و خیلی بیشتر باید تلاش کنیم. در روز دو جلسه تمرین داریم و امیدوارم با حمایت‌های باشگاه، به شرایط ایده‌آل برسیم. باشگاه قول داده که صد درصد بازیکن خارجی به تیم ما اضافه می‌شود که قطعا در آن صورت جزو مدعیان خواهیم بود و این اتفاق دور از دسترس نیست.

مشایخی درباره وضعیت بد لیگ امسال نسبت به فصل قبل نیز توضیح داد: به نظر من امسال ثبات نداشتیم و تا دقیقه نود مشخص نبود تیم‌ها هستند یا خیر. ذوب‌آهن با کلی مشکل وارد شد و الان که هست باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم، مهرام هم که وارد لیگ نشد. اگر تیم‌های بزرگ باشند کیفیت لیگ بهتر می شود و نبودشان به برند بسکتبال ضربه می‌زند. امیدوارم شرایط لیگ بهتر شود. به نظرم کیفیتی که باید داشته باشیم را نسبت به سال قبل نداریم. حضور بازیکنان خارجی در لیگ سخت شده و امیدوارم شرایط بهبود یابد.

ملی‌پوش بسکتبال ایران درباره نظارت سرمربی یونانی تیم ملی بر بازی‌های لیگ نیز گفت: خوشبختانه مربی تیم ملی هست و می‌تواند بازی‌ها را زیر نظر بگیرد و خیلی شرایط بهتر خواهد شد. هر کس بهتر باشد به تیم ملی دعوت می‌شود و تیم ملی به نام کسی نیست. امیدوارم تیم ملی با این سرمربی نتیجه بگیرد و خوشبختانه بازیکنان خوبی هم برای رسیدن به این مهم در اختیار داریم.

مشایخی در پاسخ به این سوال که سوتیریس مانولوپولوس را چطور مربی ارزیابی می‌کند، توضیح داد: به نظرم در اردویی که بود دانش خوب خود را اثبات کرد و می‌تواند به بسکتبال ایران کمک کند. او دانش بالایی دارد و خوشبختانه می‌تواند به جوانان بسکتبال ما دانش روز دنیا را انتقال دهد. البته باید ببینیم در اردوهای بعدی و در هنگام مسابقه کوچینگ او چگونه است. شخصا امیدوارم تحولی ایجاد کند که بسکتبال ایران بار دیگر به جایگاه اصلی خود برسد. به نظرم او این توانایی را دارد.

پایان خبر cmsd

مشایخی: لیگ بسکتبال ضعف دارد/ سوتیریس مربی با دانشی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشایخی: لیگ بسکتبال ضعف دارد/ سوتیریس مربی با دانشی است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشایخی: لیگ بسکتبال ضعف دارد/ سوتیریس مربی با دانشی است"، کلیک کنید.