ژاپن و بحرین واپسین فرصت‌های مانچو

ژاپن و بحرین واپسین فرصت‌های مانچو

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان در صورتی که نتواند در دو دیدار حساس برابر ژاپن و بحرین انتظارها را برآورده کند از کارش برکنار خواهد شد.

به گزارش cmsd، روبرتو مانچینی با آنکه از مربیان بزرگ و صاحب‌نام فوتبال جهان است اما در عربستان محبوب نیست. از یک طرف حذف زودهنگام از جام ملت‌های آسیا و از طرف دیگر تصمیم‌های جنجالی و درگیری با بازیکنان و رسانه‌ها باعث شده‌اند انتقادهای زیادی از این سرمربی سرشناس ایتالیایی صورت بگیرد.

روزنامه سعودی‌اسپورت خبر داد اختلاف‌های فدراسیون فوتبال عربستان با مانچینی در حال شدت‌گرفتن است و احتمال زیادی می‌رود این سرمربی ایتالیایی از کار برکنار شود. این روزنامه عربستانی دو بازی حساس برابر ژاپن و بحرین در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را آخرین فرصت‌های مانچینی دانست و نوشت اگر عربستان در این دو بازی پیش رو نتواند عملکرد خوبی از خود نشان‌دهد و از پس انتظارها برآید از کار برکنار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال عربستان خود را آماده دو بازی حساس برابر ژاپن و بحرین در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ می‌کند. این تیم از دو بازی آغازینش در این رقابت‌ها چهار امتیاز کسب کرده است و در رده دوم جدول رده‌بندی گروهش قرار دارد. ژاپن با شش‌ امتیاز صدرنشین است و تقابل عربستان و ژاپن بسیار حساس و دیدنی خواهد بود.

پایان خبر cmsd

ژاپن و بحرین واپسین فرصت‌های مانچو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژاپن و بحرین واپسین فرصت‌های مانچو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژاپن و بحرین واپسین فرصت‌های مانچو"، کلیک کنید.