مسیر حرکت آموزش و پرورش و آموزش عالی باید ایثار و جهاد باشد

داوری:

مسیر حرکت آموزش و پرورش و آموزش عالی باید ایثار و جهاد باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان عنوان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها می‌تواند مسیر حرکت آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی را با مفاهیمی چون ایثار، شهادت، جهاد و دفاع همراه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری cmsd، نشست برنامه‌ریزی کمیته دانشجویی ویژه هفته دفاع مقدس با حضور رئیس، کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، مسئول بسیج دانشجویی و نماینده دانشگاه پیام نور شهرستان رودان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال جدید تحصیلی، گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها می‌تواند مسیر حرکت آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی را با مفاهیم مهمی چون ایثار، شهادت، جهاد و دفاع همراه کند.

حسن داوری با تأکید بر ضرورت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس افزود: کشور ما به یمن پایمردی ایثارگران، رزمندگان و جانفشانی شهدا هشت سال مقابل قدرت‌های سلطه‌گر ایستادگی کرد و دفاع مقدس را پیروزمندانه پایان برد.

وی متذکر شد: مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، الگویی ماندگار برای نسل امروز است و باید برای دانش‌آموزان و دانشجویان ارزش‌های این جماسه بزرگ تبیین شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان تبیین کرد: شهرستان رودان در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و تقدیم ۲۱۰ شهید و ۵۰۰ جانباز سرافراز نام این شهرستان را در کشور بلندآوازه کرده و جای جای این خطه قهرمان‌پرور به عطر شهادت و ایثار معطر است.

داوری بر ضرورت برنامه‌ریزی متناسب با ایام هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های هم‌اندیشی باهدف تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز علمی شهرستان تأکید کرد.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان هم گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در کمیته دانشجویی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مصوب شد که با مشارکت دانشجویان و همراهی مدیران واحد‌های دانشگاهیی اجرایی می‌شود.

علی صفایی‌پور افزود: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معزز شاهد به‌خصوص شهدای دانش‌آموز و دانشجو، نشست با فرمانده سپاه ناحیه رودان و مسابقات فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که با همکاری ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان برگزار می‌شود.

مسیر حرکت آموزش و پرورش و آموزش عالی باید ایثار و جهاد باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر حرکت آموزش و پرورش و آموزش عالی باید ایثار و جهاد باشد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر حرکت آموزش و پرورش و آموزش عالی باید ایثار و جهاد باشد"، کلیک کنید.