رویه شهیدان سلیمانی و رییسی برگرفته از مکتب امام بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

رویه شهیدان سلیمانی و رییسی برگرفته از مکتب امام بود - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، رحمان جلالی ظهر یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب را اثبات کرد و در برابر اسلام آمریکایی قرار داد.

وی افزود: شهیدان سلیمانی و رییسی نیز همواره پرچمدار اسلام ناب و مکتب امام راحل بودند و این رویه را در دوران خدمتشان شاهد بودیم.

جلالی بیان کرد: اعتقاد امام راحل به مردم در همه فعالیت های جمهوری اسلامی مهم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: اعتماد به مردم و در بین مردم بودن، تنها راه مقابله با سیاست راهبردی دشمن است.

وی مردمی بودن مسیولان را مهم دانست و تاکید کرد: در فضای کنونی آنچه باعث جدایی مسیولان و مردم شده، قطع ارتباط و اتصال با مردم است.

جلالی تصریح کرد: خدمت بی منت به مردم یکی از گفتمان های شهید رییسی و شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: مسیولان مانند شهید جمهور و شهید سلیمانی باید در بین مردم باشند که عین شعار و آرمان های انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان حمایت جدی از محرومان را از اصول امام راحل عنوان کرد.

جلالی افزود: امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی است و ساختارهایی در راستای محرومیت زدایی ایجاد کرد که مهمترین آن کمیته امداد امام و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان است.

وی، اختلاف افکنی بین وحدت مردم را یکی از راهکارهای دشمن در عصر حاضر خواند و اظهار داشت: وحدت بین امت اسلامی و همدلی در مکتب امام مهم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام بود و کارها را بر طبق آن پیش می برد، شهید رییسی نیز مانند امام راحل بدنبال ایجاد وحدت در همه مسایل مهم کشور بود.

یادآوری می شود: مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) باحضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان، مدیران و همکاران استانداری و فرمانداری کرمان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.

رویه شهیدان سلیمانی و رییسی برگرفته از مکتب امام بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویه شهیدان سلیمانی و رییسی برگرفته از مکتب امام بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویه شهیدان سلیمانی و رییسی برگرفته از مکتب امام بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.