صدور 87 هزار روادید زایران سرزمین وحی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

صدور 87 هزار روادید زایران سرزمین وحی - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری cmsd، در نشست شورای برنامه ریزی بعثه که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در ارتباط تصویری از مدینه با مسیولان حج و زیارت ضمن اعلام این مطلب افزود: ورود زایران مدینه قبل با استقبال در کشور میزبان همراه بوده و حجاج به سهولت وارد شده و پس از انجام امور گذرنامه و خروج از فرودگاه در هتل ها اسکان می یابند.

غلامرضا رضایی با اشاره به اینکه آشپزخانه های مرکزی برای طبخ غذای زایران در مدینه تجهیز و فعال شده اند، به آمادگی مدیران مجموعه ها برای ارایه خدمات به ضیوف الرحمان اشاره کرد و گفت: نماینده شرکت خدمات دهنده در کشور میزبان مسیولیت اخذ نوبت زیارت روضه شریف برای زایران را به عهده دارد که در حال انجام است.

در ادامه این نشست، رییس سازمان حج و زیارت در ارتباط با بررسی وضعیت هتل ها، اعزام نخستین گروه های زایران در روزهای آینده با قطار از مدینه به مکه، نوبت دهی روضه شریف و پروازها به مقصد کشور میزبان تذکراتی داد و تاکید کرد که تلاش ها در جهت اجرای خوب عملیات حج و افزایش رضایتمندی زایران متمرکز شود.

در ادامه این جلسه، گزارش حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مورد برنامه ریزی های فرهنگی و محصولات فرهنگی تدارک دیده شده برای زایران و دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص اقدامات این مرکز در حج 1403 ارایه شد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: حج تمتع برای برخی افراد که توانایی و استطاعت داشتند به آرزوی چند دهه ای در حال تبدیل شدن است لذا کسانی که مشرف می شوند قدردان هر لحظه این سفر معنوی باشند و خادمین نیز با تمام وجود به ضیوف الرحمان خدمت کنند تا ان شاءالله حج پیش رو افتخار دیگری را برای مجموعه حج و زیارت و خادمین رقم بزند.

این جلسه، با گزارش حمیدرضا محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره بررسی های انجام شده در خصوص بیمه زایران اربعین و ارایه خدمات درمانی به آنان و پیش بینی ها برای اربعین آینده پایان یافت و وی پیشنهادهای ارایه شده در جلسات کارشناسی را برای تعیین شرکت و هزینه بیمه بیان کرد و حجت الاسلام والمسلمین نواب از رییس سازمان حج و زیارت درخواست کرد تا این موضوع سریع تر کارشناسی و تصمیم گیری شود.

در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که بیش از 87 هزار روادید مسافران سرزمین وحی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از دو هفته جلوتر و در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.

صدور 87 هزار روادید زایران سرزمین وحی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور 87 هزار روادید زایران سرزمین وحی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور 87 هزار روادید زایران سرزمین وحی – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.