چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟!

چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟!

cmsd/سمنان مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور به برخی از اخلاقیات و رویکردهای مبتنی بر رافت اسلامی در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: بیش از ۱۰ هزار عراقی در دوران دفاع مقدس به جمهوری اسلامی پناهنده شدند اما به منظور حفاظت از خانواده آنان، به عنوان اسیر اعلام شدند.

سردار جعفری شامگاه ۲۴ مهرماه در ویژه ررنامه” احمدآقا” آیین نکوداشت ابوالشهید آیت الله عبدالرحیم صادقی شهمیرزادی و سردار شهید احمد صادقی شهمیرزادی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد با تجلیل از برگزار کنندگان نکوداشت شخصیت های والایی چون آیت الله صادقی شهمیرزادی و سردار شهید صادقی اظهار کرد: ما در ابتدای جنگ با رشادت فرماندهان جوان، خوش‌فکر و با ایمان بر دشمنان غلبه کردیم.

وی با بیان اینکه سردار شهید احمد صادقی را از نزدیک می‌شناختم افزود: باید شهدای والامقامی همچون سردار شهید صادقی را به نسل جوان بیشتر بشناسانیم،

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به ویژگی‌های نیروهایی که در خط مقدم بودند ادامه داد: وجود نیروهای مخلص و با ایمان در جبهه‌های نبرد حق با باطل بود که باعث شکست دشمن شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آن دوران، انجام عملیات‌های شبانه و غافلگیر کننده با تفکر فرماندهان در دستور کار جبهه‌های جنگ قرار گرفت.

وی به نگرش های عمیق اسلامی در دوران دفاع مقدس پرداخت و تص یح کرد: ۱۰ هزار نفر نیروی عراقی طی دوران دفاع مقدس، به کشور ما پناهنده شدند اما به دلیل حفظ سلامت خانواده های آنان، اسیر اعلام شدند.

سردار جعفری به نقش مهم نیروهای مردمی و بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: بسیجی های داوطلب نیز در رقم زدن پیروزی ها و تغییر روند جنگ نقش بسیار ارزنده و مهمی را ایفا کردند. 

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: پیروزی های بزرگ ما در جنگ، مدیون داوطلبان قهرمان و خط شکن بسیجی بود که با فرماندهی سرادارانی همچون سردار شهید احمد صادقی، به رشادت پرداختند.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های سردار صادقی اظهار کرد: سردار صادقی، فرماندهی شجاع بود که خط مقدم نبرد با دشمنان نقش آفرینی داشتند.

سردار جعفری در خاتمه با اشاره به پوشالی بودن رژیم صهیونیستی گفت: امروز ارتش اسرائیل بسیار آسیب پذیر است، اگر جبهه های مقاومت نیز از نعمت فرماندهان شجاعی همچون سردار صادقی و شوشتری بهره مند بودند، طومار اسرائیل خیلی زود در هم می‌پیچید.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور هشدار داد: رژیم عشغالگر قدس نیز اگر امروز با بسیجی های شجاع، دلاور و شهادت طلب ما روبرو شود، ارتشی برایش نخواهد ماند.

پایان خبر cmsd

چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟!" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرایی وجود ۱۰ هزار پناهنده عراقی که اسیر جنگی اعلام شدند؟!"، کلیک کنید.