هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته پیشرفته در بازار ایران

در مراکز پاسخگویی، معمولا ده ها اپراتور در یک فضای بسته به مکالمه تلفنی می پردازند و لازم است فقط صدای یک اپراتور از طریق هدست به شنونده منتقل شود و صداهای دیگر کاملا حذف شوند. راه حل این مشکل در تکنولوژی نویز کنسلینگ خلاصه می شود، به طوری که این تکنولوژی صداهای اضافه را حذف می کند. این فناوری به دو صورت فعال و غیرفعال بر روی هدست های اداری اجرا می شود تا در کاربری های خاص این هدست ها، صدای مزاحم به صورت کامل از بین برود. هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته در بازار ایران وجود دارند که قادر به انجام این کار می باشند. ما در ادامه این مقاله، مدل های مختلف این هدست ها را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین برای آشنایی با این مدل ها، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته پیشرفته در بازار ایران

معرفی هدست با حذف نویز

هدست با حذف نویز پیشرفته، از برندهای مختلف و با قابلیت های متعددی موجود هستند. در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

هدست Accutone UM610MK2P-ENC

اولین هدست اداری که قصد معرفی آن را داریم، مدل UM610MK2P ENC از کمپانی آکیوتون است. این هدست به نسل دوم از فناوری نویز کنسلینگ مجهز است و به همین دلیل می تواند حتی در محیط های شلوغ، هر گونه صدای اضافی را حذف کند.

اکثر سیستم های نویز کنسلینگ که در بازار وجود دارند، نویز هایی با نهایت شدت 10 یا 15 دسی بل را حذف می کنند اما این مدل قادر است نویز هایی تا شدت 35 دسی بل را نیز حذف کند. در واقع در این مدل از تکنولوژی Active Noise Cancelling  یا anc  استفاده شده است تا حداکثر کارایی در زمینه حذف نویز فعال در دسترس کاربر قرار گیرد.  

این هدست تک گوش است و هدبندی دارد که به راحتی روی سر فیکس می شود و در مدت زمان طولانی نیز به سر فشار وارد نمی کند. همچنین این هدست اداری دوام بسیار بالایی دارد و سالیان طولانی می توانید از آن بهره ببرید. علت این موضوع در استحکام بدنه هدست و طراحی خاص و شش ضلعی آن می باشد.

هدست Accutone UB610MK2P-ENC

مورد بعدی از سری هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته در بازار ایران، مدل UB610MK2P-ENC از برند آکیوتون است. این هدفون با استفاده از دو میکروفون و جدیترین فناوری نویز کنسلینگ، صدای مزاحم را به صورت کامل از بین می برد. در این مدل هم مثل مدل قبلی برند اکیوتون، از نسخه پیشرفته سیستم anc برای حذف نویز استفاده شده است. در این سری نیاز نیست که شما سیستم نویز کنسلینگ را به صورت دستی روشن کنید؛ چرا که این سیستم به طور خودکار فعال می شود.

 Accutone UB610MK2P-ENC کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و این موضوع باعث می شود عمر مفید آن زیاد باشد. این مدل در کنار ارائه صدای با کیفیت، دارای طراحی زیبایی نیز هست. همچنین وجود بلندگوی چهل میلی متری در این هدفون اداری منجر به عملکرد آکوستیکی فوق العاده ای شده است.

هر دو گوشی Accutone UB610MK2P-ENC کیفیت صدای بالایی را ارائه می دهند؛ به همین نه تنها برای کاربرد اداری، بلکه برای استفاده های مختلفی از جمله گوش دادن به موسیقی، بازی کردن، فیلم دیدن و… نیز مناسب هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدست اداری را دارید،  می توانید این گزینه را مدنظر داشته باشید.

هدست Accutone UM610MK3-ENC

هدست با نویز کنسلینگ پیشرفته تجربه کاربری خیلی خوبی را به وجود می آورد و مدل تک گوش UM610MK3-ENC  که از نسل سوم این فناوری برخوردار است، در این زمینه عملکرد خیره کننده ای دارد.

وجود این نسخه از سیستم نویز کنسلینگ، باعث می شود تمام صداهای حاشیه ای، همه حذف شوند و تنها صدای کسی که پشت میکروفون قرار دارد به گوش شنونده برسد.

علاوه بر این، مدل UM610MK3-ENC دارای یک میکروفون 40 میلیمتری نیز می باشد که نهایت کیفیت آکوستیک صوتی را به وجود می آورد. به منظور راحتی کاربر در حین استفاده، بالشتک های چرمی روی هدست نصب شده اند تا راحتی شما را در هنگام قرار دادن هدست روی سر، تامین کنند.

هدست Accutone UB610MK3-ENC

خرید هدست Accutone UB610MK3-ENC

در بین هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته در بازار ایران، می توانیم به مدل UB610MK3-ENC اشاره کنیم. ویژگی های این مدل در قسمت زیر آورده شده است:

  • از نسل سوم سیستم حذف نویز پیشرفته برخوردار است.
  • جنس بدنه از پلاستیک و آلومینیوم می باشد که ساختار با دوامی را ایجاد می کند.
  • فیش اتصالی این هدست اداری، از نوع USB است.
  • این مدل برخلاف مدل قبلی، به صورت دو گوش طراحی شده است.
  • اسپیکری با اندازه 40 میلیمتر دارد که عملکرد با ثباتی دارد.
  • دستگاه سبک است و تنها 50 گرم وزن دارد. این موضوع از ایجاد گردن درد در استفاده های طولانی مدت پیشگیری می کند.

هدست Yealink UH36 Mono Teams

یکی دیگر از هدست هایی که عملکرد خوبی در زمینه نویز کنسلینگ دارد، مدل UH36 Mono Teams از برند یالینک است. طراحی این مدل به صورتی انجام شده است که اپراتورهای مراکز پاسخگویی بتوانند چندین ساعت به صورت پیوسته از آن استفاده کنند. این هدست اداری می تواند صداهای مزاحم را حذف کند تا در هنگام ارتباط تلفنی، تنها صدای با کیفیت شما به شنونده برسد. این هدست از طریق یک جک 3.5 میلیمتری به دستگاه های مختلف وصل می شود.

هدست Yealink UH34 Dual UC

هدست اداری بعدی یک هدست دوگوش و حرفه ای است که برای مصارف اداری و مراکز پاسخگویی گزینه خیلی خوبی می باشد. وجود فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته در این مدل، صداهای پیرامون را به خوبی حذف می کند.

 از دیگر ویژگی های این هدست می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • وزن کم که باعث می شود به مهره های گردن فشار وارد نشود.
  • طراحی آرگونومیک که استفاده طولانی مدت از هدست را امکان پذیر می کند.
  • امکان تنظیم دستی و چرخاندن میکروفون تا 320 درجه وجود دارد.
  • قابلیت اتصال از طریق USB و پورت جک 3.5 میلیمتری برای استفاده از این هدست اداری در نظر گرفته شده است.
  • کابل هدست بلند با طول یک متر و بیست سانتی متر بسیار کاربردی و مناسب است.
  • امکان کنترل تماس از طریق دکمه های موجود و انجام فرآیندهایی مثل رد تماس، کم کردن و زیاد کردن صدا، میوت کردن و… وجود دارد.

هدست Sony WH-1000XM4

هر زمان صحبت از هدست، هدفون یا هندزفری می شود، تولیدات برند سونی، خودنمایی می کنند. در بین هدست های اداری که عملکرد خوبی در زمینه حذف صدای محیط دارند، لازم است به مدل WH-1000XM4 از کمپانی خوش نام سونی نیز اشاره کنیم. این هدست را می توان بهترین تولید شرکت سونی در زمینه نویز کنسلینگ دانست که از پیشرفته ترین فناوری حذف صدای اضافه استفاده می کند.

 نقاط قوت این هدست در موارد زیر است:

  • امکان اتصال بلوتوثی به انواع سیستم های کامپیوتری و تلفن همراه هوشمند وجود دارد.
  • این مدل دارای باتری با نگهداری شارژ 30 ساعته است که با هر بار شارژ شدن می توانید چندین روز از آن استفاده کنید.
  • در اختیار داشتن پنج میکروفون داخلی که کیفیت صدای خیلی بالایی را ثبت می کنند.
  • سیستم حذف نویز شخصی که بر اساس صدای محیط تنظیم می شود.
  • سیستم بهینه ساز فشار اتمسفر که در سفرهای هوایی کاربرد دارد.

هدست MSI IMMERSE GH61

در هدست IMMERSE GH61 از نسل قدیمی تر سیستم نویز کنسلینگ یعنی Passive noise cancelling یا نویز کنسلینگ غیر فعال استفاده شده است. در واقع ANC که همان Active Noise Cancelling است، نوع جدیدتر این تکنولوژی به شمار می رود که قبل تر در مدل های آکیوتون آن را مشاهده کردیم. اهمیت تکنولوژی حذف نویز (anc) این است که عملکرد بهتری را در مقایسه با نویز کنسلینگ غیرفعال از خود نشان می دهد. اما با اینکه هدست IMMERSE GH61 از نویز کنسلینگ غیر فعال استفاده کرده است، ضعف خاصی را در این زمینه نشان نمی دهد.

قیمت هدست اداری

زمانی که قصد خرید هدست اداری را دارید، یکی از موارد مهم، قیمت آن می باشد. باید بگوییم که تعیین قیمت هدست اداری با توجه به عوامل مختلفی انجام می شود.

مهم ترین فاکتور که در این زمینه اهمیت دارند، موارد زیر هستند:

  • نوع فناوری نویز کنسلینگ، بر روی قیمت هدست اداری اثرگذار است.
  • در بین هدست های آکیوتون مدل هایی که به نسل سوم از تکنولوژی نویز کنسلینگ مجهز هستند، قیمت بالاتری دارند.
  • هدست‌ های اداری از برندهای معتبرتر، قیمت بالاتری را نیز دارند.
  • هدست هایی که علاوه بر نویز کنسلینگ، دارای قابلیت های دیگری نیز هستند، قیمت بالاتری را دارند.

سخن پایانی

در این مقاله هشت مدل مختلف از هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته در بازار ایران، مورد بررسی قرار گرفت تا شما با شناخت این مدل ها، بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر مدل های هدست های اداری می توانید از وب سایت accutone.ir کمک بگیرید. ما در مجموعه اکیوتون انواع هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته در بازار ایران را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهیم. از همراهی شما متشکریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته پیشرفته در بازار ایران" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدست های اداری با حذف نویز پیشرفته پیشرفته در بازار ایران"، کلیک کنید.