تکرار فوتسال دهه۸۰ ایران در پاناما و نیوزلند/بازیکنان چند رشته‌ای – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

تکرار فوتسال دهه۸۰ ایران در پاناما و نیوزلند/بازیکنان چند رشته‌ای - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، دهه ۷۰ و ۸۰ در تاریخ فوتسال ایران دوره ای است که شاهد حضور بازیکنانی بودیم که از تیم های فوتبال وارد فوتسال شده بودند.

از جمله این چهره ها می توان به وحید شمسایی، سرمربی کنونی تیم ملی که سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال را در کارنامه دارد، رضا ناصری، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال و بازیکن تیم فوتبال ملوان، محمد خوراکچی که در تیم های فوتبال پرسپولیس و کشاورز سابقه بازی دارد و دوران مربی گری خود را در تیم های فوتسال گذراند، اشاره کرد.

محمد مایلی کهن هم در دوره ای هدایت تیم ملی فوتسال را برعهده گرفت. علاوه بر این گاهی شاهد حضور بازیکنان فوتبال در تیم فوتبال ساحلی هم بودیم. اما این مساله با تخصصی شدن هر کدام از این رشته ها محو شد و هر بازیکن و مربی در رشته تخصصی خود فعالیتش را دنبال کرد.

رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ در حالی از ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد که حضور برخی بازیکن ها که در تورنمنت های مختلف فیفا در رشته های مختلف سابقه فعالیت دارند جلب توجه می کند.

دیلان مانیکوم، کاپیتان نیوزلند برای دومین بار در یک تورنمنت فیفا شرکت می کند. این بازیکن ۳۲ ساله در دو دوره اخیر جام باشگاه های جهان در تیم فوتبال اوکلند سیتی حاضر بود و با فابینیو، انگولو کانته و کریم بنزما رقابت کرد.

آلفونسو ماکوئنسی، بازیکن تیم فوتسال پاناما، که برای دومین دوره در جام جهانی فوتسال حاضر می شود قبلاً در یکی دیگر از رویدادهای فیفا شرکت کرده است. او که ارزشمندترین بازیکن مسابقات جام ملت های فوتسال کونکاکاف بود در جام جهانی فوتبال ساحلی در سال ۲۰۱۷ هم حضور داشت.

تکرار فوتسال دهه۸۰ ایران در پاناما و نیوزلند/بازیکنان چند رشته‌ای – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکرار فوتسال دهه۸۰ ایران در پاناما و نیوزلند/بازیکنان چند رشته‌ای – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکرار فوتسال دهه۸۰ ایران در پاناما و نیوزلند/بازیکنان چند رشته‌ای – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.