آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند

ملکی چوبری:

آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث و با پایبندی به آرمان‌های خون شهدا و با مقاومتی دلیرانه موجبات سرافرازی ملت ایران، یأس و ناامیدی دشمنان و تقویت نظام اسلامی را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری cmsd، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به همراه مدیران این دانشگاه با بهمن باقری جورشری آزاده و جانباز سرافراز از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: امروز عزت، آرامش و آسایش حاکم در ایران را مدیون فداکاری‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، آزادگان و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستیم.

مجتبی ملکی چوبری اضافه کرد: آزادگان سلحشور کشورمان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث و با پایبندی به آرمان‌های خون شهدا و با مقاومتی دلیرانه موجبات سرافرازی ملت ایران، یأس و ناامیدی دشمنان و تقویت نظام اسلامی را فراهم کردند که نیاز است با تمام توان در مسیر انتقال این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها به‌عنوان الگو و اسوه به جوانان و نوجوانان امروزی تلاش کنیم.

به گزارش cmsd؛ بهمن باقری جورشری آزاده و جانباز ۳۰ درصد، دانشجوی رشته مدیریت آموزشی مقطع کارشناسی‌ارشد واحد رشت و از غیورمردانی است که به‌مدت ۲۶ ماه در زندان‌های رژیم بعث اسیر بود و با تحمل رنج و شکنجه فراوان توانست آن روز‌های سخت را سپری کند.

بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیورمردان است.

آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادگان بارها زیربار شکنجه‌های رژیم بعث دشمن را مأیوس کردند"، کلیک کنید.