انتخابات کهگیلویه سالم برگزار شد/ خود را فدای اشخاص نمی کنم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

انتخابات کهگیلویه سالم برگزار شد/ خود را فدای اشخاص نمی کنم - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، سید حمزه محقق زاده در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان به بررسی روند ورود خود به فرمانداری و مسائل مربوط به انتخابات اخیر پرداخت و افزود: به قاطعیت از سلامت و شفافیت برگزاری انتخابات دفاع می‌کنم.

وی با اشاره به چگونگی انتخابش به عنوان فرماندار گفت: ورود من به فرمانداری دهدشت به پیشنهاد استاندار و مسؤولین مرتبط انجام شد.

فرماندار کهگیلویه در پاسخ به سوال خبرنگار cmsd مبنی بر شفافیت و شبهات ایجاد شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به عنوان یک پاسدار، همواره برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کرده‌ام و هیچگاه خود را فدای اشخاص نخواهم کرد.

محقق زاده با تاکید بر اهمیت امنیت و شفافیت در برگزاری انتخابات افزود: هیچ انتخاباتی به سلامت انتخابات کهگیلویه نبود.

وی افزود: نظارت‌های شورای نگهبان و سازمان‌های امنیتی به صورت محسوس و نامحسوس در سطوح مختلف اعمال شد و از این شیوه برگزاری انتخابات دفاع می‌کنم.

وی با اشاره به برخی از شبهات و چالش‌های پیش‌آمده در انتخابات گفت: در خرداد ماه قصد داشتم به این شبهات پاسخ دهم، اما به دلیل حادثه شهادت رئیس‌جمهور و مسائل دیگر و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این امر به تعویق افتاد.

ابطال ۵ هزار رأی

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت، ۵ هزار رأی ابطال شد که ناشی از اشتباهاتی نظیر cmsd نزدن تعرفه‌ها از سوی نماینده فرماندار بود.

فرماندار دهدشت همچنین به تلاش‌های خود برای حفظ فضای سالم و بدون سوگیری در انتخابات اشاره کرد و گفت: با بسیاری از افراد دلسوزانه جلسه گذاشتیم و تأکید کردیم که فضا باید بدون سوگیری و بر اساس انصاف مدیریت شود.

محقق زاده تاکید کرد: توازن در بکارگیری نمایندگان در شعب اخذ رأی به طور کامل رعایت شد و هیچ بخش یا شهرستانی بدون نماینده نماند.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود همه بداخلاقی‌ها و اوج بی‌انصافی‌های موجود، انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در دهدشت با سلامت کامل برگزار شد.

محقق زاده تاکید کرد: من محکم و استوار تا هر زمانی که نیاز باشد، در منصب فرمانداری به کار خود ادامه خواهم داد و از شیوه برگزاری انتخابات و سلامت آن دفاع می‌کنم.

انتخابات کهگیلویه سالم برگزار شد/ خود را فدای اشخاص نمی کنم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات کهگیلویه سالم برگزار شد/ خود را فدای اشخاص نمی کنم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات کهگیلویه سالم برگزار شد/ خود را فدای اشخاص نمی کنم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.