تراکم جمعیت در کوهستان دردسرساز شد

تراکم جمعیت در کوهستان دردسرساز شد

کمیته پناهگاه‌های فدراسیون کوهنوردی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کوهنوردان و طبیعت‌گردان از ورود به جبهه جنوبی دماوند، علم کوه و شمال شرقی سبلان اجتناب کنند.

به گزارش cmsd، کمیته پناهگاه‌های فدراسیون کوهنوردی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کوهنوردان و طبیعت‌گردان از ورود به جبهه جنوبی دماوند، علم کوه و شمال شرقی سبلان اجتناب کنند.

در این اطلاعیه آمده است که «به دلیل ورود و حضور گسترده خارج از ظرفیت کوه‌نوردان و طبیعت‌گردان کشور در جبهه جنوبی قله‌های دماوند، علم‌کوه (هسارچال) و شمال شرقی سبلان و نظر به تراکم جمعیتی ایجاد شده و امکانات محدود، مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده، به‌نحوی که ارائه خدمات در محدوده‌های بارگاه سوم دماوند، هسارچال علم کوه و جبهه‌ی شمال شرقی سبلان با مخاطرات جدی مواجه شده‌ است.

لذا به جهت کنترل شرایط و پیشگیری از حوادث احتمالی، خواهشمند است کوه‌نوردان و طبیعت‌گردان از ورود به این مناطق خودداری نمایند و عزیزان کوه‌نورد علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های قبلی نسبت به تعویق برنامه‌ی خود اقدام کنند.

از طرف دیگر شایسته است خدمات‌دهی رانندگان و چارواداران فعال درمناطق دماوند، علم کوه و سبلان، امروز ۲۶ تیر ماه سال‌جاری صرفا نسبت به تخلیه بار و کوه‌نوردان از این مناطق اقدام نمایند و از انتقال نفرات با خودرو و حمل بار به سمت ارتفاعات بالا اجتناب شود.»

پایان خبر cmsd

تراکم جمعیت در کوهستان دردسرساز شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تراکم جمعیت در کوهستان دردسرساز شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تراکم جمعیت در کوهستان دردسرساز شد"، کلیک کنید.