ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم

ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم

رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد که کامالا هریس جایگزین جو بایدن در انتخابات می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری cmsd، ویدئویی از ترامپ که او را در زمین گلف نشان می‌دهد و با فردی ناشناس درباره کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حرف می‌زند، خبرساز شده است.

این حرف در حالی خبرساز شده که بایدن و کاخ سفید طی روز‌های اخیر ضمن رد فشار‌ها درباره عملکرد ضعیف او در مناظره، درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن از انتخابات را رد کرده‌اند.

ترامپ در این ویدئو می‌گوید: آن شب در مناظره چه کردم؟ آن پیرمرد زوار در رفته را درب و داغون کردم. او دارد از رقابت (انتخابات) کنار می‌رود.

ترامپ می‌گوید که من او (بایدن) را از رقابت خارج کردم و این یعنی ما کامالا را خواهیم داشت. به نظرم، (برای ما) او بهتر است چرا که خیلی بد است. او رقت‌انگیز است و واقعاً به شدت بد است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این ویدئو بار دیگر علیه وضع جسمی و ذهنی بایدن ۸۱ ساله موضع گرفت و گفت که می‌توانید تصورش را بکنید که او بتوانید از پس پوتین و رئیس‌جمهور چین بربیاید؟

ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترامپ: بایدن از انتخابات کنار می‌کشد+ فیلم"، کلیک کنید.