اعزام‌های زیادی داریم اما نگران صدور ویزا هستیم

اعزام‌های زیادی داریم اما نگران صدور ویزا هستیم

رییس فدراسیون ورزش کارگری با ابراز نگرانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری گفت: از ۶۰ برنامه پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، امسال تنها ۶ مسابقه را برگزار کرده‌ایم که جای نگرانی دارد.

جواد رمضی در گفت‌وگو با cmsd، با اشاره به عدم همکاری سفارت ایتالیا برای اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی شرکت‌ها، اظهار کرد: در این رویداد قرار بود با ۱۰۸ نفر در مسابقات جهانی شرکت‌ها کنیم که متاسفانه سفارت ایتالیا تنها به ۳۰ نفر ویزا داده بود به طوری که در یک یا دو رشته با یک یا نفر به این تورنمنت اعزام شدیم. البته ایتالیا سال گذشته نیز کارشکنی کرد و برای کاروان اعزامی روادید صادر نکرد.

وی با اشاره به اعزام فوتبال شرکت‌ها به مسابقات بین المللی یونان در آبان، والیبال و کشتی ساحلی آذرماه در چین، فوتبال، دوومیدانی و طناب کشی در مسکو، کشتی فرنگی، ساحلی، جودو و کاراته به مسابقات بین المللی یونان در سال جاری گفت: با توجه به این که در سال جاری اعزام‌های متعددی داریم این نگرانی وجود دارد که در سایر اعزام‌ها نیز از نظر روادید دچار مشکل شویم.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین با اشاره به اعزام بانوان کارگر کوهنورد برای نخستین بار به قله‌های آرارات ترکیه، گفت: برای نخستین بار بود که ۱۴ بانوی کارگر به آرارات ترکیه صعود کردند که افتخار بزرگی برای جامعه کارگری بود.

رمضی در پایان در پاسخ به این پرسش که تا امروز چقدر در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویت ورزشی عملکرد موفقی داشتید، تصریح کرد:‌ در اعزام‌ها طبق برنامه پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی عقب نیستیم اما در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور عقب هستیم و این نگرانی وجود دارد که در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور براساس تقویم حرکت نکنیم به طوری که از ۶۰ مسابقه پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی امسال تنها موفق به برگزاری ۶ مسابقه قهرمانی کشور شدیم و از برنامه‌های پیش بینی شده عقب هستیم.

پایان خبر cmsd

اعزام‌های زیادی داریم اما نگران صدور ویزا هستیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام‌های زیادی داریم اما نگران صدور ویزا هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام‌های زیادی داریم اما نگران صدور ویزا هستیم"، کلیک کنید.