تساوی ترامپ و بایدن در جدیدترین نظرسنجی بعد از اولین مناظره

تساوی ترامپ و بایدن در جدیدترین نظرسنجی بعد از اولین مناظره

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد جو بایدن با وجود مناقشه بر سر نمایش ضعیفش در اولین مناظره ریاست جمهوری با دونالد ترامپ توانسته همچنان رقابت شانه‌به شانه با رقیب جمهوریخواهش را حفظ کند.

به گزارش cmsd، طبق نتایج یک نظرسنجی برگزار شده از سوی شرکت‌ افکارسنجی «ایپسوس» که امروز چهارشنبه منتشر شد، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها جایگاه برابری با رقیب جمهوریخواهش دونالد ترامپ کسب می‌کند؛ نتیجه‌ای که با وجود جنجال در یک هفته گذشته بر سر عملکرد ضعیف، سردرگم و مغشوش جو بایدن در اولین مناظره ریاست جمهوری با ترامپ حاصل شده است.

این نظرسنجی دریافت که هر ۲ کاندیدا هم‌اکنون به شکلی مساوی از حمایت حدود ۴۰ درصد کسانی که به عنوان رای‌دهنده ثبت نام کرده‌اند برخوردارند. با این حال یک نظرسنجی قبلی که در ماه ژوئن برگزار شده بود یک برتری ۲ درصدی را برای ترامپ با کسب ۴۱ درصد در مقابل رای ۳۹ درصدی برای بایدن نشان داد.

این نظرسنجی با این وجود نشان داد که بعد از مناظره ۲۷ ژوئن و عملکرد فاجعه‌بار بایدن در این مناظره، حدود یک سوم دموکرات‌ها خواستار انصراف بایدن از رقابت ریاست جمهوری هستند. حدود ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اظهار کردند هنوز نمی‌دانند به کدام کاندیدا در انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ رای دهند، یا اینکه آیا کاندیدای متفاوتی را انتخاب خواهند کرد یا اینکه اصلا رای نخواهند داد.

حدود سه چهارم دموکرات‌ها (۸۳ درصد) و تقریبا همه جمهوریخواهان (۹۷ درصد) موافق این جمله بودند: «جو بایدن دچار لغزش شده و به نظر می‌رسد آثار کهولت سن نشان می‌دهد.»

در این میان ۵۸ درصد دموکرات‌ها و ۱۱ درصد جمهوریخواهان همین ارزیابی را درباره عملکرد ترامپ در مناظره پنجشنبه گذشته در این نظرسنجی داشتند.

این نظرسنجی با شرکت ۱۰۷۰ فرد رای‌دهنده ثبت نام کرده آمریکایی برگزار شده است.

پایان خبر cmsd

تساوی ترامپ و بایدن در جدیدترین نظرسنجی بعد از اولین مناظره

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تساوی ترامپ و بایدن در جدیدترین نظرسنجی بعد از اولین مناظره" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تساوی ترامپ و بایدن در جدیدترین نظرسنجی بعد از اولین مناظره"، کلیک کنید.