ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند

ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند

کیوان رباطی: انتخابات زود هنگام در این شرایط حساس، لزوم حضور ملت ایران در پای صندوق های رای را اجتناب ناپذیر ساخته و نیاز به خلق حماسه ای عظیم و حضور گسترده در انتخابات و تعیین سرنوشت خود و فرزندان خود در چهار سال آینده است.

بی تفاوتی و عدم مداخله در سرنوشت خود به عنوان موجودی اجتماعی، اشتباهی محض و گناهی نابخشودنی است و به معنی منفعل بودن، تسلیم شدن و واگذاری اداره امور خود به طرف مقابل است.

در کشورهای دمکراتیک رای با اکثریت است و نماینده اکثریت است که برای همه از جمله اقلیت ها تصمیم می گیرد نه بالعکس! لذا گوشه گیری و عدم مشارکت در تصمیم گیریها به معنی واگذاری قدرت به اقلیتِ مدام در صحنه و شکست همیشگی اکثریت خاموش است.

مردم باید با حضور پرشور، آگاهانه و قدرتمندانه خود و کسب حداکثر آرا در تمامی رقابت های انتخاباتی و در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، خود سرنوشتِ خود را بدست گیرند و میدان را خالی نگذارند تا اقلیتی تمامیت خواه با کسب قدرت، هر بلایی بر سرشان بیاورند.

مردم باید آگاه باشند عدم حضور در صحنه یک نوع خودزنی و خودکشی سیاسی و در حقیقت امضای مرگ خود و همفکران خود تلقی می گردد. اما مشارکت معنادار و حضور پر رنگ در تعیین سرنوشت خود به منزله استقلال، اعتماد به نفس و میدان ندادن به رقیب و تعیین سیاست های مورد نظر خود در عرصه های گوناگون است.

بر این اساس انتظار می رود در این شرایط سخت با صندوق های رای قهر نکرد و با قدرت در انتخابات مشارکت نمود و به کسی رای داد که قبل از هر چیزی صادق باشد. اهل دروغ نبوده و وعده واهی و غیر قابل اجرا ندهد. عدالت خواه، متواضع، خاکی، بی تکبر و مردمی باشد. فساد مالی و اخلاقی نداشته باشد و کوچک ترین نقطه ضعفی در زندگی وی دیده نشود. زندگی خود را با قرآن، نهج البلاغه و احادیث پیامبران، امامان و بزرگان دین عجین کرده باشد. منصب ریاست جمهوری را نه برای خود بلکه برای همه و رفع و رجوع مشکلات عدیده مردم بخواهد. بر سر حرف خود قاطع، محکم، استوار و وفادار باشد. اهل تهمت، افتراء، غرض ورزی و پاپوش درست کردن برای دیگران نباشد. و …

در پایان متذکر می شود در اجرای پروسه انتخابات رای مردم امانت است و صیانت از آرای مردم توسط مجریان و برگزار کنندگان انتخابات صیانت از خون تمامی عزیزانی است که جان شیرین خود را در راه تمامیت ارضی، استقلال، آزادی و سربلندی ایران فدا نمودند و خیانت در آرای مردم در پیشگاه خداوند متعال دارای عذابی سخت و غیر قابل جبران است.

به امید فردایی روشن و زندگی بهتر برای همه ایرانیان، وعده ما جمعه ۸ تیر ماه و خلق حماسه و ثبت برگ زرین دیگر در تاریخ سیاسی ایران عزیز

ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملت ایران در بزنگاه های مهم تاریخی حماسه می آفریند"، کلیک کنید.