همت هادیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان سمنان شد

همت هادیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان سمنان شد

به گزارش خبرگزاری cmsd استان سمنان در این انتخابات که فقط با حضور یک کاندیدا برگزار شد همت هادیان به عنوان رئیس هیات ورزشی های همگانی استان سمنان معرفی شد.

-در مجمع عمومی انتخابات هیات ورزش های همگانی استان سمنان همت هادیان با کسب ۲۲ رای از ۲۳ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش های همگانی استان سمنان به مدت ۴ سال انتخاب شد.

-علی خلیلی چچکی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مجمع عمومی انتخابات هیات ورزش های همگانی استان سمنان با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از ارکان مهم برای افزایش کیفیت زندگی و سلامتی مردم است ،گفت: انجام ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در روز می‌تواند نقش مهمی بر ارتقای سطح سلامت شهروندان و افزایش نشاط اجتماعی ایفا کند.

خلیلی گفت: آگاهی بخشی و توسعه ورزش همگانی از طریق ایجاد گذرگاه های ورزشی، طرح های ورزش رایگان و ورزش در خیابان می‌تواند ورزش همگانی رادر بین مردم توسعه بخشد.

وی با بیان اینکه هیات ورزش های همگانی استان سمنان جزء هیات های برتر کشور است، ادامه داد: این ارزیابی براساس فعالیت های انجام شده سال ۱۴۰۲ است.

– علوی مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان نیز گفت:برنامه های عملکردی و راهبری جامعی در این هیات برای ۴ ساله پیشِ رو برنامه ریزی شده است.

به مشارکت دستگاه های اجرایی در راستای توسعه ورزش همگانی بویژه در حوزه های ورزش کارکنان برای افزایش نشاط اجتماعی و سلامت کارکنان بیش از پیش توجه شود.

-همت هادیان، رئیس هیات ورزش های همگانی استان سمنان در این نشست با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در محلات از اولویت های این هیات در سال ۱۴۰۳ است گفت: برنامه های راهبردی ۴ ساله و برنامه عملیاتی ۱ ساله هیات ورزش های همگانی استان در این مجمع ارائه و مورد تأیید قرار گرفت.

هادیان افزود:برگزاری دوره های آموزشی در راستای توسعه کیفیت و کمیت داوران و مربیان استان، توسعه ایستگاه های ورزشی، برگزاری رویداد های کشوری و پرورش مربیان ورزش روزانه از دیگر برنامه های این هیات برای سال جاری است.

– همچنین در این برنامه از پوستر طرح ملی ورزش و مردم رونمایی شد.

-در این مجمع ارکان هیات رئیسه این هیات نیز به شرح زیر کسب آرا نمودند:

-زکیه خیرالدین : نائب رییس

-نقی احمدی فولادی: خزانه دار

-عبدالله غلامی ،جواد علیجانی و نعیمه ذوالفقاری به عنوان اعضای هیئت رئیسه

-حمید احمدی به سمت بازرس قانونی

46

همت هادیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان سمنان شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همت هادیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان سمنان شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همت هادیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان سمنان شد"، کلیک کنید.