باد و گردوخاک در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

باد و گردوخاک در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار cmsd با اشاره به تداوم گذر متناوب امواج ناپایدار از سطح استان به ویژه نیمه شمالی و غربی تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال بارش رگباری و رعد و برق را به صورت محلی به ویژه در مناطق شمالی و غربی استان در ساعات بعدازظهر و شب انتظار داریم.

به گفته وی، در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی شرایط وقوع تند باد موقت و طوفان لحظه‌ای همراه با گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا از اواخر وقت پنجشنبه هفتم تیرماه پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: گردوخاک طی روز سه‌شنبه در همه مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی، شمال غرب و شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، مناطق شرقی به خصوص خور و بیابانک، اردستان، ورزنه، مهاباد، انارک، چوپانان، نائین را فرا خواهد گرفت.

معتمدی با اشاره به احتمال بارش‌های رگباری و رعد و برق در مناطق شمال و غرب استان، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد و طی این مدت بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان به ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و اسلام آباد موگویی با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

باد و گردوخاک در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باد و گردوخاک در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باد و گردوخاک در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.