اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری cmsd، اطلاعیه دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی در خصوص اجرای قانون واردات خودرو جانبازان 50 درصد به بالا مشمول به شرح زیر است:

پیرو مکاتبه شماره 2947828 مورخ 1403/03/27 دفتر آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران موضوع اصلاح آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 آن دسته از جانبازان معزز که تمایل به واردات خودرو به صورت انفرادی دارند می توانند مطابق اطلاعیه های صادره توسط آن سازمان و زمان های مشخص شده، به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس HTTPS://JANBAZAN.SALEAUTO.IR مراجعه و نسبت به انصراف از لیست ثبت نام شده شرکت های وارد کننده اقدام کنند.

متن اطلاعیه صادره از سوی دفتر آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران

با عنایت به پیگیری های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو خود از سامانه به آگاهی می رساند برای جانبازان معزز در تاریخ های ذیل امکان لغو پیش ثبت نام ایجاد شده است، لازم به ذکر است چنانچه جانبازان محترم، پیش ثبت نام خود را لغو کنند، می بایست در هنگام ثبت سفارش نهایی (در سامانه جامع تجارت) خودروی خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرایندهای واردات خودرو را شخصاً انجام دهند. بدیهی است مسوولیت همه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز است.

جانبازان با ورود به سامانه جانبازان و در بخش جزییات سفارش، گزینه لغو سفارش را انتخاب و پس از تایید متن نمایش داده شده از فرایند سامانه عرضه خودرو جانبازان خارج می شود.

جانبازان معزز 70 درصد ویژه: تاریخ 1403/03/27 لغایت 1403/03/28

سایر جانبازان معزز 70 درصد: تاریخ 1403/03/29 لغایت 1403/03/30

جانبازان معزز 50 الی 69 درصد: تاریخ 1403/03/31 لغایت 1403/04/01

اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.