انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، محمد تقی صفری عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر اهمیت انتخابات 8 تیرماه اظهار داشت: با توجه به زمان باقی مانده تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در 8 تیرماه، اصلی ترین محور فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه باید توجه با این انتخابات باشد.

فرماندار گناوه افزود: همه ادارات و دستگاه های اجرایی باید برنامه های مدون برای افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات اقدام کنند.

وی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه با هماهنگی و همکاری دستیار فرماندار نشست هایی برای کارکنان حوزه کاری خود در زمینه تبیین انتخابات برگزار کنند.

انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد

وی بیان کرد: در برهه کنونی که دشمن در تلاش برای ناامیدی مردم و کم رنگ کردن حضور و مشارکت در انتخابات است همه کارگزاران و مسیولان باید با بهره گیری از ظرفیت های مجازی و حقیقی برای ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه فعالیت ها و کارهای مهمی در حوزه های مختلف در دولت سیزدهم انجام شده است که باید آنها را به مردم اطلاع رسانی و گزارش داده و ایجاد امید و شور و نشاط انتخاباتی کرد.

انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد

صفری اضافه کرد: هیات های مذهبی، اوقاف، ارشاد اسلامی، مساجد، تبلیغات اسلامی و پایگاه های مقاومت، ورزش و جوانان، اصناف، صمت نسبت به نصب بنر، تشکیل نشست های مردمی پیرامون انتخابات اقدام کنند.

فرماندار گناوه افزود: شهرداران گناوه و ریگ نسبت به نصب بنر و فضاسازی سطح شهرها با موضوع انتخابات اقدام کنند و فضای شهرها را انتخاباتی کنند.

وی گفت: دهیاری ها، شورای روستاها و بخشداران در سطح روستاهای شهرستان برنامه هایی را برای تبیین اهمیت انتخابات در سطح روستاها داشته باشند.

انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد

فرماندار گناوه بیان کرد: مسیولان ادارات شهرستان گناوه در برگزاری انتخابات 8 تیرماه رعایت اصل بی طرفی را در دستور کار خود قرار دهند و از تبلیغات مربوط به کاندیداهای خاص در ادارات جلوگیری کنند.

صفری یادآور شد: استفاده از امکانات و ظرفیت های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است و با افراد متخلف برابر قانون برخورد می شود.

انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی گناوه باشد – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.