ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش بنیان در دولت جدید

فناوری و دولت آینده (11)؛

ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش بنیان در دولت جدید

معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حمایت از قانون جهش تولید دانش بنیان را از مهمترین انتظارات جامعه فناور از رییس جمهور جدید دانست.

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درخصوص توقعات جامعه فناور از رییس جمهور جدید به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری cmsd گفت: در سال های گذشته گفتمان دانش بنیان که طلایه دار اصلی آن مقام معظم رهبری است در کشور یک روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم با حمایت های بی شایبه رییس جمهور شهید، گفتمان دانش بنیانی سرعت و شتاب بیشتری گرفت.

به گفته مشایخ، طبعاً جامعه فناور از رییس جمهور منتخب مردم که هشتم تیر ماه انتخاب می شود انتظار دارد که روند پر شتاب حمایت از شرکت های دانش بنیان، اقتصاد دانش بنیان و نفوذ فناوری و دانش در بخش های مختلف اقتصادی که منجر به کاهش خروج ارز، افزایش ثروت ملی و اتفاقات خوب می شود را پشتیبانی، هدایت و حمایت کند.

معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حمایت از قانون جهش تولید دانش بنیان به صورت تمام قد و تکالیف مسرع در برنامه هفتم توسعه از توقعاتی است که ما از دولت و رییس جمهور جدید خواهیم داشت.

ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش بنیان در دولت جدید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش بنیان در دولت جدید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت حمایت پرشتاب از قانون جهش تولید دانش بنیان در دولت جدید"، کلیک کنید.