چشم از این بازیکن ها بر ندارید

ایمان گودرزی؛ از روز گذشته 17همین دوره رقابت های یورو 2024 آغاز شد. لذت یک تورنمنت بزرگ در کشف بازیکنانی است که با آنها ناآشنا هستید، شاید در عصر ارتباطات فعلی کشف بازیکن ناشناخته سخت باشد اما هنوز هم می شود بازیکنانی هیجان انگیز در هر تورنومنتی کشف کرد. امروز یورو 2024 به صورت رسمی آغاز می شود و در این گزارش می خواهیم 24 بازیکنی را به شما معرفی کنیم که با دقت بیشتری بازی های آنها را در این رقابت جذاب زیر نظر بگیرید؛

آلبانی

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

کریستیان اصلانی در سری آ با اینترمیلان قهرمان شد، بنابراین بی خیال این بازیکن می شویم. ماریو میتاج یک مدافع چپ 20 ساله است که فوتبال خود را در یونان و با تیم آ اک آتن آغاز کرد و اکنون در لوکوموتیو مسکو حضور دارد. او هفت بازی را در مقدماتی شروع کرد و سیلوینیو سرمربی تیم معتقد است که او می تواند ستاره این تورنمنت برای یک کشور فوتبالی باشد.

اتریش

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

جای تعجب نخواهد بود اگر ترکیب اصلی رالف رانگنیک حتی یک بازیکن زیر 23 سال نداشته باشد، اما رومانو اشمید حتی در 24 سالگی بازیکنی است که باید با دقت بیشتری او را در آلمان زیر نظر بگیرید.

بلژیک

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

با روملو لوکاکو، کوین دی بروین، لیاندرو تروسارد و یانیک کاراسکو همه 29 سال یا بالاتر، خط حمله بلژیک خلاقیت بالایی که دارد را به رخ همه خواهد کشید. جرمی دوکو قبلاً به لیگ برتر رفته است. یوهان باکایوکو، وینگر پی اس وی ممکن است گزینه بدی نباشد. ناتینگهام فارست تابستان گذشته به طور جدی به این بازیکن علاقه مند بود و از آن زمان، باکایوکو عملکرد خود را از نظر گل و پاس گل ها بسیار بهبود بخشیده است.

کرواسی

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

پاسخ صحیح احتمالاً لوکا سوچیچ، هافبک خلاق لایپزیش است که در فصل گذشته در 22 بازی لیگ، 8 پاس گل و 3 گل ارایه کرد. اما با توجه به اینکه زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم به شدت به تجربه تکیه کرده است (هر سه هافبک فیکس این تیم 30+ خواهند بود)، فرصت بازی سوچیچ به احتمال زیاد زمانی است که لوکا مودریچ خسته می شود و روی نیمکت خواهد آمد.

جمهوری چک

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

آدام هلوژک در حال حاضر انتقال بزرگ خود را به بایر لورکوزن کسب کرده است و ستاره جوان فوتبال چک است، اما جای تعجب نیست که از مارتین ویتیک به زودی چیزهای بیشتری بشنوید. او یک مدافع میانی 21 ساله است که فقط در نوامبر گذشته اولین بازی ملی خود را به طور کامل انجام داد.

دانمارک

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

تنها دو بازیکن در تیم دانمارک با سن 22 سال یا کمتر وجود دارد که یکی از آنها راسموس هویلوند است – احتمالاً قبلاً نام او را شنیده اید. دیگری ویکتور کریستیانسن است که با پرداخت 17 میلیون پوند در ژانویه 2023، لسترسیتی او را به گران ترین فروش تاریخ سوپرلیگا دانمارک تبدیل کرد. سقوط روباه ها به چمپیونشیپ، انتقال قرضی او را به بولونیا به همراه داشت، جایی که کریستیانسن مدافع چپ فیکس این تیم شد و به آنها کمک کرد تا به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.

انگلیس

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

در اینجا نام ناآشنا وجود ندارد، اما آدام وارتون از نیمه پایینی مسابقات قهرمانی در فاصله پنج ماهه به یک تورنمنت بزرگ رفت و شایسته تقدیر است. او احتمالاً پشت سر حداقل کانر گالاگر و ترنت الکساندر-آرنولد (و شاید هم کوبی ماینو) است تا در کنار دکلن رایس شروع کند، اما اگر رایس مصدوم شود، جایگزین بهتری در تیم وجود ندارد.

فرانسه

پنج بازیکن 24 ساله و کمتر در ترکیب دیدیه دشان فوتبال باشگاهی خود را در ریال مادرید، پاری سن ژرمن و آرسنال بازی می کنند، بنابراین در این تیم ما بی خیال معرفی الماس به شما می شویم!

گرجستان

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

وقتی گابریل سیگوا تابستان گذشته دینامو تفلیس را در سن 17 سالگی با مبلغی در حدود 500000 پوند به مقصد بازل ترک کرد، انتظار این بود که چند سال طول بکشد تا او به تیم اصلی راه پیدا کند. اما او فرا تر از انتظار ظاهر شد و 17 بازی در لیگ برای تیمش به میدان رفت، سه بار گلزنی کرد و ویلی ساگنول را متقاعد کرد تا او را در ترکیب نهایی خود برای یورو 2024 قرار دهد، علیرغم اینکه تنها بازی ملی بزرگسالانش به عنوان بازیکن تعویضی در بردهای دوستانه مقابل مغولستان و تایلند به میدان رفت. سیگوا بیش از چهار سال از هر کس دیگری در تیم جوان تر است.

آلمان

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

شاید انتخابی ساده باشد اما به نظر نمی رسد مخاطبان فوتبال شناخت کافی از فلوریان ویرتس به دست آورده باشند که چه فصا خوبی را در آلمان پشت سر گذاشت. او 11 گل و 11 پاس گل در قهرمانی شکست ناپذیر بایرلورکوزن به ثبت رساند و ریال مادرید یکی از مشتریان این بازیکن در تابستان 2025 به حساب می آید. ویرتس حالا به دنبال تاریخ سازی با تیم ملی کشورش است.

مجارستان

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

زمانی که بورنموث مبلغ 15.5 میلیون پوند به آز آلکمار برای میلوش کرکز دفاع چپ 19 ساله مجارستانی پرداخت کرد، برخی از ابروها بالا رفت، اما او در اولین حضورش چنان درخشید که جای هیچ انتقادی را نگذاشت. تلفیق سرعت و توانایی دفاعی این بازیکن، او را به یک مدافع کناری مدرن کامل تبدیل می کند، که بدون شک یکی از بهترین ها در این پست بین هم سن و سالان خودش است.

ایتالیا

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

داویده فراتزی از زمان انتقالش به اینتر، خود را به عنوان ستاره سری آ (از جمله گل در دربی میلان) معرفی کرد و بنابراین لوچیانو اسپالتی را متقاعد کرد که همان نقش را در ترکیب ایتالیا به او بدهد. فراتزی شروع نخواهد کرد، اما با زدن گلی دیرهنگام از او شرط بندی نکنید.

هلند

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

برای لاله های نارنجی باید به سراغ بازیکن قرضی پی اس جی برویم. ژاوی سیمونز هافبک هجومی قهرمان فرانسه این فصل به لایپزیش قرض داده شد و او که در رتبه دوم بهترین پاسورهای بوندسلیگای فصل گذشته قرار داشت احتمال دارد برای فصل اینده پاریس را ترک کند.

لهستان

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

لهستان تیم قدیمی است که هنوز حول محور روبرت لواندوفسکی ساخته شده است و تیمی است که برای بقا باید در گروهی که فرانسه و هلند حضور دارند تلاش کند. میکال پروبیرز باید پشت سر لواندوفسکی انرژی بیافزاید و کاپر اوربانسکی هافبک تهاجمی 19 ساله ای است که 22 بازی در سری آ انجام داد و بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.

پرتغال

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

په په و کریستیانو رونالدو وزنه های با تجربه تیم ملی پرتغال به حساب می آیند، اما ممکن است روبرتو مارتینز وسوسه شود تا به ژایو نِوِس اعجوبه جوان در آلمان بازی دهد. نوجوان باشگاه بنفیکا می تواند به عنوان شماره 6 بای پرتغالی ها بازی کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی او را در برترین تیم های اروپایی خواهیم دید.

رومانی

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

تنها بازیکن زیر 24 سال در ترکیب رومانی رادو دراگوسین است که قبلاً به تاتنهام منتقل شده است، بنابراین ما مجبوریم اینجا تقلب کنیم. از نظر فوتبالی 26 جوان است؟ نه. آیا درباره فلورینل کومان، که اکنون 26 ساله است و در جوانی “امباپه رومانیایی” نامیده می شود، اطلاعات زیادی دارید؟ بازهم نه.

کومان ممکن است از روی نیمکت به عنوان یک سلاح برای ضد جمله ها استفاده شود. اما او هرگز فوتبال باشگاهی خارج از کشورش را تجربه نکرده است.

اسکاتلند

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

چند گزینه ارزشمند در اسکاتلند وجود دارد، با تامی کانوی (یک دعوت دیرهنگام) و بیلی گیلمور تنها بازیکنان زیر 25 سال در تیمی که ممکن است در مرحله مقدماتی به اوج رسیده باشد شاید بازی های جذابی را تماشا کنیم!

صربستان

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

دوسان تادیچ همچنان تهدید اصلی خلاقانه است، اما لازار سامارزیچ ممکن است وارث او باشد. سامارزیچ که در برلین متولد شد، در فوریه 2023 برای اولین بار با صربستان به میدان رفت و تاکنون 9 بازی ملی انجام داده است.

اسلواکی

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

توماس سوسلوف که دو سال و نیم از هر بازیکنی در اسلواکی کوچکتر است بیش از 20 بازی ملی دارد، هافبک تهاجمی ریز نقش در طول مبارزه موفق هلاس ورونا برای ماندن در سری آ، بهترین بازیکن این تیم بود.

اسلوونی

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

اسلوونی بدون شک با یان اوبلاک و توانایی بنجامین سسکو در گلزنی به دنبال رسیدن به مرحله حذفی رقابت ها خواهد بود.

اسپانیا

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

هرگاه لامینه یامال در یورو 2024 وارد زمین شود، به جوان ترین بازیکن تاریخ این رقابت ها تبدیل خواهد شد. لوییس د لا فوینته مانند بارسلونا تلاش خواهد کرد فشار و مسیولیت را بر روی مهاجم متولد 2007 کاهش دهد، اما یامال قبلاً دو بار برای کشورش گلزنی کرده است، در 10 بازی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و از همه جالب تر با این سن و سال از 9 بازیکن تیم اسپانیا تعداد بازی ملی بیشتری دارد.

سوییس

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

تنها مهاجم تیم سوییس با بیش از 10 گل بین المللی، بریل امبولو است که پس از پارگی رباط صلیبی و به دنبال آن کشیدگی ران همچنان برای رسیدن به آمادگی کامل در حال مبارزه است. پس ما به جای امبولو به شما پیشنهاد دیدن بازی دن ندوی را می دهیم، سومین نماینده بولونی در این فهرست و وینگری که به نظر می رسد برای خود نمایی پا به رقابت های یورو خواهد گذاشت.

ترکیه

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

ما آردا گولر و کنان یلدیز، دو نوجوان از چهار نوجوان تیم ترکیه را نادیده می گیریم، زیرا آنها قبلاً به ترتیب به ریال مادرید و یوونتوس نقل مکان کرده اند. در عوض سمیح کیلیچسوی را به شما معرفی می کنیم، بازیکنی که احتمالاً نام او را نشنیده اید. کیلیچسوی تنها در 4 ژوین مقابل ایتالیا اولین بازی خود را انجام داد، اما در اردوی ترکیته حضور دارد زیرا در این فصل که تازه در آن 18 ساله شده است، 11 گل لیگ (فقط 20 بازی فیکس) برای بشیکتاش به ثمر رساند.

اوکراین

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

انتقال 80 میلیون پوندی میخاییلو مودریک به چلسی خوب پیش نرفت، اما گیورگی سوداکوف ممکن است بازیکن بعدی باشد که پول زیادی به فوتبال اوکراین تزریق می کند.

هر سه باشگاه بزرگ لندن آماده به خدمت گرفتن این هافبک نهاجمی بودند که جنگ اوکراین مانع این انتقال شد، این بازیکن فصل گذشته اما اعتماد به نفس از دست رفته اش را پیدا کرد و در تمام دقایق لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش شاختار به میدان رفت و با عملکردی که داشت ایجنتش باید در تابستان پیش رو گوشی اش را برای جواب دادن به مشتریان شارژ نگه دارد.

257 251

چشم از این بازیکن ها بر ندارید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چشم از این بازیکن ها بر ندارید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چشم از این بازیکن ها بر ندارید"، کلیک کنید.