از حرف هایم درباره بارسا پشیمان نیستم

از حرف هایم درباره بارسا پشیمان نیستم

آفتاب نیوز :

نام فرانکی دی یونگ پس از مصدومیت مچ پا و عدم حضور در یورو 2024، همچنان در اردوی تیم ملی هلند بحث برانگیز است. چند روز پیش، رونالد کومان، سرمربی این تیم، از بارسلونا به خاطر نحوه مدیریت مصدومیت دی یونگ انتقاد کرده بود.

او در این باره گفته بود: “ما به این نتیجه رسیدیم که حتی در 3 هفته آینده، دی یونگ به طور کامل بهبود نخواهد یافت. او سابقه ای با این مصدومیت دارد. باشگاهش قبلاً ریسک کرد و حالا ما باید تاوانش را پس بدهیم. ” این اظهارات امروز با پاسخ قاطع کومان به یکی از خبرنگاران ادامه یافت.

از کومان پرسیده شد که اگر برای کسب عنوانی در میان بود، آیا او هم با دی یونگ ریسک نمی کرد؟ و سرمربی هلند در پاسخ گفت: “من همیشه می توانستم به طور معقولانه ای فاکتور ریسک را تخمین بزنم. البته این موضوع به بازیکن هم بستگی دارد و این تمام چیزی است که در این مورد می خواهم بگویم. من در این مورد با فرانکی هم صحبت کردم. “.

اما کومان در ادامه آتش صحبت هایش را بیشتر کرد: “من فکر می کنم اطلاعات بیشتری نسبت به شما دارم. من اصلاً از حرف هایم پشیمان نیستم. اما دیگر در این مورد صحبت نمی کنم. چون در این مورد با فرانکی صحبت خوبی داشتم و این موضوع بین ما می ماند. “

هلند دوشنبه شب در آخرین بازی دوستانه خود قبل از شروع یورو 2024، با نتیجه 4-0 ایسلند را شکست داد. آن ها در اولین دیدار خود در این رقابت ها، روز 16 ژوین به مصاف لهستان خواهند رفت که روبرت لواندوفسکی، به دلیل مصدومیت، در اولین بازی شان در اختیار ندارند.

از حرف هایم درباره بارسا پشیمان نیستم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از حرف هایم درباره بارسا پشیمان نیستم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از حرف هایم درباره بارسا پشیمان نیستم"، کلیک کنید.