اجرای سراسری واکسیناسیون «پنوموکوک» و «روتاویروس» تا پایان مرداد

اجرای سراسری واکسیناسیون «پنوموکوک» و «روتاویروس» تا پایان مرداد

معاون بهداشت وزارت بهداشت از اجرای سراسری واکسیناسیون واکسن های «پنوموکوک» و «روتاویرس» تا پایان مرداد ماه خبر داد. 

دکتر حسین فرشیدی در گفت وگو با cmsd، درباره روند واکسیناسیون کودکان با دو واکسن «پنوموکوک» و «روتاویرس» اظهار کرد: روند واکسیناسیون به خوبی پیش می رود و مشکلی در این مسیر وجود ندارد.

وی درباره عوارض احتمالی ناشی از تزریق واکسن های روتاویروس و پنوموکوک گفت: مردم در ارتباط با این واکسن ها هیچ نگرانی نداشته باشند؛ به طور معمول، هنگامی که روند واکسیناسیون را آغاز می کنیم نسبت به عارضه های واکسن نگرانی هایی ممکن است وجود داشته باشد اما خوشبختانه، مشاهدات و بررسی ها بیانگر این است که واکسن های پنوموکوک و روتاویروس هیچ عارضه ای نداشته اند. 

فرشیدی با اشاره به اجرای این واکسیناسیون در جنوب کشور، درباره برنامه ریزی های انجام شده برای تزریق واکسن های پنوموکوک و روتاویروس خاطرنشان کرد: به طور قطع، تمام کشور تحت پوشش واکسیناسیون با واکسن های روتاویروس و پنوموکوک قرار می گیرند. 

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره زمان اجرای واکسیناسیون سراسری واکسن های پنوموکوک و روتاویروس گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تمام کشور تا پایان مرداد ماه تحت پوشش این واکسن ها قرار می گیرند.

پایان خبر cmsd

اجرای سراسری واکسیناسیون «پنوموکوک» و «روتاویروس» تا پایان مرداد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای سراسری واکسیناسیون «پنوموکوک» و «روتاویروس» تا پایان مرداد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای سراسری واکسیناسیون «پنوموکوک» و «روتاویروس» تا پایان مرداد"، کلیک کنید.