استرداد کلاهبردار 120 میلیارد ریالی به کشور

استرداد کلاهبردار 120 میلیارد ریالی به کشور

رییس پلیس بین الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ حدود 120 میلیارد ریال به کشور خبر داد.

به گزارش cmsd، سردار مجید کریمی در این باره اظهار کرد: حسب درخواست مرجع قضایی مبنی بر پیگرد فردی به اتهام کلاهبرداری، جعل cmsd و سربرگ های یک شرکت تولید معدنی، فرایند ردیابی، شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار پلیس بین الملل فراجا قرار گرفت و با اقدام های حقوقی و پلیسی صورت گرفته، سازمان بین المللی پلیس جنایی علیه مشارالیه اعلان قرمز صادر و مراتب به کشورهای عضو سازمان اینترپل نیز منعکس شد.

وی گفت: متهم، پیشنهاد خرید و فرآوری آلومینیوم اکساید را به شاکی نموده و از ایشان مبلغ 800 میلیون ریال به عنوان آورده در این سرمایه گذاری مشترک دریافت کرده بود. لیکن پس از دریافت مبلغ مذکور، تمامی خطوط تلفن همراه خود را خاموش کرده و از کشور متواری می شود.

رییس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: در فرآیند شناسایی و دستگیری این متهم مشخص شد نامبرده به اتهام کلاهبرداری در یکی از استان های کشور به مبلغ 700 هزار درهم امارات نیز تحت تعقیب شعبه دیگری از دادسرای عمومی و انقلاب می باشد که جمعا طی دو مرحله مبلغی حدود 120 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: به موازات اقدامات بین المللی در جهت ردیابی متهم در کشورهای احتمالی محل تردد، اعلان قرمز صادره به مبادی ذیربط داخلی نیز منعکس و شناسایی این شخص به صورت ویژه در دستور کار پلیس های کشورهای منطقه قرار گرفت و نهایتاً متهم در یکی از کشورهای همسایه شناسایی و دستگیر شد.

براساس گزارش سایت پلیس، در پایان وی ضمن اشاره به تلاش های بی وقفه صورت گرفته در پلیس بین الملل فراجا بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته میان پلیس بین الملل فراجا و پلیس کشور مورد نظر، متهم از طریق مرز زمینی به کشور مسترد و برای ادامه روند رسیدگی پرونده تحویل مرجع  قضایی شد.

پایان خبر cmsd

استرداد کلاهبردار 120 میلیارد ریالی به کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استرداد کلاهبردار 120 میلیارد ریالی به کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استرداد کلاهبردار 120 میلیارد ریالی به کشور"، کلیک کنید.