واکنش دبیرکل فدراسیون به چرخش 180 درجه ای یک عضو محروم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

واکنش دبیرکل فدراسیون به چرخش 180 درجه ای یک عضو محروم - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، هدایت ممبینی در جریان نشست خبری خود که امروز (یکشنبه 20 خرداد) برگزار شد، درباره محرومیت برخی افراد در پرونده فساد در فوتبال تاکید کرد: یک نفر که به هر حال از سوی فدراسیون فوتبال فعلی و پس از ورود مراجع قضایی با محرومیت از حضور و فعالیت روبرو شد قبلا مورد نقدی به خاطر مبارزه با فساد میز قرار گرفته بود. این موردی است که آدم نمی تواند پیش بینی کند چه اتفاقی برای افراد رخ می دهد. به هر حال هیچ تضمینی نیست اما آنچه قطعیت دارد ادامه برخورد ما با افرادی است که قصد دارند به روح فوتبال خدشه وارد کنند.

در این بین یکی از خبرنگاران از او پرسید آیا منظور شما فریبرز محمودزاده است یادآور شد: بله! همینطور است.

به گزارش خبرنگار cmsd، محمودزاده درحالی اکنون به عنوان یکی از متهمان اصلی پرونده محسومتهمی کب می شود که پیش از این رییس فدراسیون لوح شرافت را به دلیل افشای یک فساد مهم دریافت کرد.

او در دوران ریاست محمد دادکان در سال 82 با همکاری یکی از مسیولان نظارتی، یکی از افراد مرتبط با یک باشگاه ها را که قصد رشوه دادن داشت، به طبقه پنجم فدراسیون فوتبال برده و زمینه بازداشت او را در یکی از اتاق های آن طبقه فدراسیون فراهم می کند.

همین امر نیز منجر به تجلیل ریاست اسبق فدراسیون از محمودزاده می شود اما چرخ روزگار به شکلی می چرخد که پس از نزدیک به 20 سال، محمودزاده در جایگاه متهم یکی از پرونده های مهم تاریخ فوتبال کشورمان بازداشت می شود و از ادامه مشاوره حقوقی به فدراسیون نیز عزل می شود.

واکنش دبیرکل فدراسیون به چرخش 180 درجه ای یک عضو محروم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش دبیرکل فدراسیون به چرخش 180 درجه ای یک عضو محروم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش دبیرکل فدراسیون به چرخش 180 درجه ای یک عضو محروم – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.