آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، حسن عسکری صبح چهارشنبه به خبرنگاران رسانه های استان اعلام کرد: ستاد انتخابات شهرستان با 265 شعبه اخذ رای و 6 هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیرماه است.

وی جزییات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان سنندج با هفت کمیته تخصصی تشکیل شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با همکاری هیات نظارت را دارد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان خاطر نشان کرد: در شهرستان سنندج 265 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد، 194 شعبه ثابت و 71 شعبه سیار خواهند بود. از این میان، 156 شعبه در مناطق شهری و 109 شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد تا در روز 8 تیرماه، آرای مردم را اخذ کنند.

عسکری بیان کرد: در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در شهرستان سنندج، 6 هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی فعالیت های مرتبط با برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه از روز 23 خرداد تا 6 تیرماه، کاندیداهای ریاست جمهوری تبلیغات خود را آغاز می کنند گفت: کمیته تبلیغات ستاد انتخابات تدابیر لازم را برای مکان های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا اندیشیده است و کاندیداها می توانند با اخذ مجوزهای لازم، میتینگ های تبلیغاتی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به حادثه ناگوار شهادت رییس جمهور گفت: بر اساس اصل 131 قانون اساسی جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام برگزار می شود و همکاران فرمانداری و ستاد انتخابات در زمان بسیار کوتاهی با تعامل با هیات نظارت، فرآیندهای برگزاری انتخابات در روز 8 تیرماه را انجام داده اند و بدون هیچ مشکلی این انتخابات برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان در پایان، از مردم کردستان و شهرستان سنندج برای مشارکت حداکثری دعوت کرد و اظهار کرد: امیدواریم رییس جمهوری در تراز انقلاب و با توجه به شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری انتخاب شود تا راه شهیدان، به ویژه شهید رییسی و شهدای خدمت، ادامه یابد و ارزش های انقلاب اسلامی پایدار بماند.

آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.