رحمان رضایی: بازی با هنگ کنگ را دست کم گرفته اید

رحمان رضایی: بازی با هنگ کنگ را دست کم گرفته اید

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی های پیش رو در مرحله مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش cmsd، رحمان رضایی پیش از سفر تیم ملی به هنگ کنگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردو که نمی توان گفت، چون اصلا وقت آشنایی نداریم و حتی یک روز هم بازیکنان را در اختیار نداریم. بالاخره با توجه به اینکه آخرین روز لیگ دیروز بود و امروز هم یک سری لژیونرها رسیدند، دیروز تقریبا با شش یا هفت نفر تمرین کردیم ولی امروز همه هستند. با توجه به اینکه بازی داشتند، سفرهای درازمدتی داشته اند، نتوانستیم در زمین تمرین کنیم. در سالن تمرین کردیم که ریکاوری شوند و هم انرژی لازم را از طریق کار با وزنه بگیرند. تقریبا یک استراحت فعال بود.

او درباره برنامه های پیش روی تیم ملی گفت: به امید خدا امشب حرکت خواهیم کرد. فردا اولین تمرین ما با تمام نفرات تیم است. با توجه به اینکه وقت کمی داریم و اختلاف زمان وجود دارد، سعی می کنیم کارهای تاکتیکی را انجام بدهیم و ریکاوری را خوب پیاده کنیم. نفرات جدید هم با تاکتیک تیم آشنا هستند. به امید خدا سعی می کنیم با هماهنگی لازم به مصاف هنگ کنگ برویم.

آیا تغییرات بر اساس جوان گرایی در تیم ملی انجام شده است؟ رضایی در پاسخ به این سوال گفت: صد درصد لیگ رصد شده است. بازیکنان جوان و مستعدی به تیم دعوت شده اند که می توانند آینده ساز باشند. مطمینم این بازیکنان می توانند سرنوشت فوتبال کشور را به دست بگیرند و فوتبالیست های قابلی شوند. سعی داریم ترکیبی از بازیکنان در کنار هم قرار بگیرند تا هم جوان ها از تجربه بازیکنان قدیمی استفاده کنند و همه نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی درباره بازی برابر ازبکستان عنوان کرد: فکر می کنم شما بازی هنگ کنگ را دست کم گرفته اید چون بازی اول است و بازی سختی خواهد بود. شرایط آب و هوایی آنجا با رطوبت بالا و گرما خیلی سخت است. امیدواریم این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم. بله، بعد به ازبکستان می رسیم که تیم خیلی خوبی دارند. از تیم های پایه واقعا خوب استفاده می کنند. روی فوتبال پایه سرمایه گذاری می کنند. جوان های خوبی دارند. تیمی جوان و دونده دارند که از نظر تاکتیکی هم خوب هستند.

او با اشاره به میزبانی بازی در تهران گفت: بازی تهران است و امیدوارم حامیان تیم ملی بیایند و تیم را حمایت کنند. مطمینا بازی سختی خواهد بود و برای شرایطمان در آینده نتیجه خیلی مهم است. امیدوارم به خوبی این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

پایان خبر cmsd

رحمان رضایی: بازی با هنگ کنگ را دست کم گرفته اید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رحمان رضایی: بازی با هنگ کنگ را دست کم گرفته اید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رحمان رضایی: بازی با هنگ کنگ را دست کم گرفته اید"، کلیک کنید.