میراحمدی: پیش بینی مشارکت بالای 70 درصد است

میراحمدی: پیش بینی مشارکت بالای 70 درصد است

سید مجید میراحمدی رییس کمیته امنیت انتخابات کشور در آخرین ساعات پبت نام روز اول، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره آمادگی وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: ما از نظر امنیتی مشکلی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات نداریم و زیر ساخت آن هم وجود دارد اما این موضوع به توافق میان وزارت کشور و شورای نگهبان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری cmsd، سید مجید میراحمدی رییس کمیته امنیت انتخابات کشور در آخرین ساعات پبت نام روز اول، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره آمادگی وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: ما از نظر امنیتی مشکلی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات نداریم و زیر ساخت آن هم وجود دارد، اما این موضوع به توافق میان وزارت کشور و شورای نگهبان بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه از نظر وزارت کشور مشکلی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات وجود ندارد، افزود: بنا بود برای انتخابات 1404 این کار به طور کامل برگزار شود ولی همانطور که آقای شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور توضیح داد، وزارت کشور آمادگی برگزاری الکترونیکی به میزانی که الان آمادگی زیر ساختی فراهم شده است را دارد.

رییس کمیته امنیت انتخابات کشور درباره وضعیت امنیت برگزاری انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشتیم  و بر اساس نظرسنجی های روزانه ای که صورت می گیرد، برآورد ما این است که انتخابات 8 تیر پرشور، رقابتی و سالم و در امنیت کامل خواهد بود.

میراحمدی درباره پیش بینی ها در خصوص میزان مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی که توسط وزارت ارشاد برای ما ارسال شده بود، تا 3 روز قبل مشارکت بالای 70 درصد برآورد شده است.

روز اول ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نهایتاً در ساعت 18 به پایان رسید و 5 نفر (مقتدایی، جلیلی، کواکبیان، صباغیان و حشمتیان) توانستند ثبت نام خود را کامل کنند.

میراحمدی: پیش بینی مشارکت بالای 70 درصد است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میراحمدی: پیش بینی مشارکت بالای 70 درصد است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میراحمدی: پیش بینی مشارکت بالای 70 درصد است"، کلیک کنید.