به هوادارانمان در هفته آخر نیاز داریم/ بازی پرفشار و حساسی بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به هوادارانمان در هفته آخر نیاز داریم/ بازی پرفشار و حساسی بود - خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار cmsd، کیانوش رحمتی پس از پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر گل گهر سیرجان گفت: یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم تا همچنان امیدوار به قهرمانی و اتفاقات فوتبالی در هفته پایانی باشیم. با توجه به شرایط جدول دیدار حساس و پرفشاری را انجام دادیم اما خوشحالم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم.
وی در خصوص دیدار استقلال برابر پیکان و اینکه اگر در دستگردی باشد هواداری نخواهد آمد گفت: ما به هوادارنمان در بازی آخر نیاز داریم و امید داریم شرایط به گونه ای رقم بخورد که آنها در هفته پایانی کنار ما باشند. آنها در این بازی همانند گذشته حمایت همه جانبه ای از ما کردند و یکی از عوامل موفقیت ما همیشه هوادارانمان بوده است.

وی افزود: ما تمرکزمان بر روی بازی پایانی است و به سایر نتایج کاری نداریم. باید تلاش کنیم و در دیدار آخر هم برنده از زمین خارج شویم. با توجه به سختی ها و فشارهایی در این فصل بر تیم استقلال وارد آمد تا به اینجای کار هم نتایج فوق العاده ای گرفتیم ولی ناامید نیستیم و امید داریم که بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی توان از الان قهرمان را تعیین کرد. جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است و ما همچنان پرتلاش ظاهر خواهیم شد تا شاید در پایان هفته آخر جام را بالای سر ببریم.

به هوادارانمان در هفته آخر نیاز داریم/ بازی پرفشار و حساسی بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به هوادارانمان در هفته آخر نیاز داریم/ بازی پرفشار و حساسی بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به هوادارانمان در هفته آخر نیاز داریم/ بازی پرفشار و حساسی بود – خبرگزاری cmsd | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.