درخشش اثر فیلم ساز چهارمحال و بختیاری در جشنواره قهرمان روسیه

درخشش اثر فیلم ساز چهارمحال و بختیاری در جشنواره قهرمان روسیه

به گزارش خبرگزاری cmsd چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، فیلم سینمایی میان صخره ها به عنوان نخستین تجربه کارگردانی مختار عبداللهی در حوزه های فیلم های بلند پس از حضور در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی و کسب جوایز متعدد، این بار در جشنواره فیلم کودک و نوجوان قهرمان روسیه توانست جایزه بزرگ این جشنواره را به دست آورد.

این فیلم به تهیه کنندگی محمد احمدی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم از آن خود کرد و آندیا یحیی پور بازیگر خردسال میان صخره ها هم دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک جشنواره قهرمان روسیه را برای سازندگان این فیلم به ارمغان آورد.

عبداللهی به هنگام دریافت جوایز جشنواره فیلم کودک و نوجوان قهرمان روسیه گفت: بسیار خوشحالم که این فیلم توانسته است کوه ها، دریاها و مرزها را پشت سر بگذارد و هزاران کیلومتر دورتر از زادگاهش در همسایگی قطب و سیبری و در شهر کراسنویارسک مخاطب خود را پیدا کند و به دل های گرم آنان راه یابد.

وی با بیان اینکه در مدت حضورش در این جشنواره به این نتیجه رسیده است که همدلی از هم زبانی بهتر است، جایزه خود را به مادرش تقدیم کرد.

میان صخره ها روایتگر ماجراهای خواهر و برادری چوپان به نام های ابراهیم و ایلما در کوهستان های بختیاری است که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را به چرا می برند اما گرفتار حوادثی متفاوت می شوند.

حمیدرضا غیبی، آندیا یحیی پور، اسماعیل مرادی و مریم آل احمد بازیگران این فیلم هستند و میان صخره ها تاکنون تجربه حضور در جشنواره های بین المللی داکا، کرالای هند، باف سوید، کودک لاکنو، سیول کره جنوبی، تورنتو کانادا و ولز انگلستان را پشت سر گذاشته است.

جایزه ویژه داوران و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر از هجدهمین جشنواره بین المللی درون خانوادگی (Within the family) روسیه از جمله افتخاراتی است که در کارنامه هنری عبداللهی برای ساخت میان صخره ها می درخشد.

گفتنی است، جشنواره فیلم کودک و نوجوان قهرمان (HERO) از 31 اردیبهشت تا چهارم خرداد در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.

46

درخشش اثر فیلم ساز چهارمحال و بختیاری در جشنواره قهرمان روسیه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشش اثر فیلم ساز چهارمحال و بختیاری در جشنواره قهرمان روسیه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشش اثر فیلم ساز چهارمحال و بختیاری در جشنواره قهرمان روسیه"، کلیک کنید.