محمود حداد درگذشت – cmsd

محمود حداد درگذشت - cmsd

محمود حداد نایب رییس اسبق فدراسیون والیبال، موسس و رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، پیشکسوت مطبوعات و عضو اسبق شورای سردبیری کیهان ورزشی درگذشت.

به گزارش cmsd، محمود حداد پیشکسوت والیبال ایران که در چند ماه اخیر با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، سابقه بسیار طولانی در رسانه و ورزش ایران داشت که در حوزه والیبال، نایب رییسی اجرایی فدراسیون، ریاست کمیته ساحلی و تاسیس و ریاست نخستین سازمان لیگ والیبال و عضویت در کمیته های آمار و اطلاعات و ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا از جمله آن ها است.

مدیریت فنی و عضویت در شورای سردبیری هفته نامه کیهان ورزشی، عضو و موسس انجمن روزنامه نگاران و عکاسان ورزشی، تهیه کنندگی برنامه های ورزشی شبکه اول سیما از جمله «در قلمرو ورزش» از دیگر فعالیت های حداد در حوزه رسانه بود.

مدیریت باشگاه کشاورز تهران، نایب رییسی اجرایی فدراسیون فوتبال، مدیریت برگزاری رویدادهای بین المللی والیبال سالنی و ساحلی از جمله مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان 2003 و قهرمانی نوجوانان آسیا 2005 و تورهای ساحلی آسیا-اقیانوسیه 2000 الی 2006، قهرمانی ساحلی مردان آسیا 2006 از دیگر فعالیت های حداد در ورزش و والیبال است.

همچنین دبیری کمیته تدارکاتی اعزام کاروان ورزش ایران به چندین دوره از بازی های المپیک و آسیایی، مدیریت روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سرپرستی تیم های مختلف ورزشی ایران در رویدادهای بین المللی و همچنین همکاری فعال و موثر در توسعه رشته های مختلف ورزشی ازجمله سپک تاکرا، پینگ پنگ و شطرنج از دیگر کارهای او است که حداد را به مردی برای تمام فصول تبدیل کرده بود.

خبرگزاری دانشجویان ایران این ضایعه را به خانواده مرحوم حداد و جامعه ورزشی تسلیت می گوید.

پایان خبر cmsd

محمود حداد درگذشت – cmsd

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمود حداد درگذشت – cmsd" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمود حداد درگذشت – cmsd"، کلیک کنید.