فیلم جهت تقویت هوش کودک

آگاهی از احساسات خود و همچنین دانستن نحوه ابراز آن ها با روشی سالم و موثر، مهارتی است که تنها با بلوغ به دست می آید. بااین حال، شما می توانید با استفاده از برخی راهکارها و تکنیک ها به بهبود هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فرزندتان کمک کنید. یکی از این راهکارها استفاده از فیلم هایی برای تقویت هوش هیجانی کودکان است. هوش هیجانی به معنای توانایی کنترل، مدیریت و ابراز احساسات در یک بستر اجتماعی است. هرچقدر افراد آن را بهتر یاد بگیرند می توانند تعامل های اجتماعی سالم تری داشته باشند. همچنین، آن ها کمتر دچار تنش می شوند. روش های بی شماری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به توسعه و رشد هوش هیجانی کودکان کمک کرد.

فیلم جهت تقویت هوش کودک

لباس پلیس کامپیوتری شامل بلوز، شلوار، کلاه کج و کمربند می باشد. جهت انتخاب سایز مناسب، در ابتدا سایز کودک خود را با راهنمای سایز زیر مطابقت دهید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. راهنمای سایز شامل دو بخش لباس های بلوز و شلوار و لباس های سرهمی می باشد، خواهشمندست به مدل لباس توجه فرمایید و بر اساس آن سایز مناسب کودک دلبندتان را انتخاب نمایید. قیمت لباس نظامی بچه گانه با توجه به مدل های مختلف آن دارای نرخ های متفاوتی است.

علاوه بر این عوامل دیگری همچون جنس، لوازم جانبی، تعداد، سایز و… نیز در قیمت گذاری این لباس تاثیرگذار می باشند. شما والدین گرامی می توانید انواع لباس نظامی کودکانه ایرانی را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید. جهت خرید اینترنتی این محصول به مراجعه کرده و آن را ثبت سفارش دهید. لباس های نظامی همواره جذابیت خاصی را برای افراد در تمامی سنین دارند. این لباس ها با توجه به طرح های مختلفی که دارند دارای لوازم جانبی مخصوص به خود هستند.  در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با شماره های ما بر روی سایت تماس حاصل نمایید.

یک روش موثر و سرگرم کننده استفاده از فیلم هایی است که بر روی کنترل هیجانات تمرکز دارند. در ادامه مقاله با فیلم هایی آشنا می شوید که نه تنها بسیار خوش ساخت هستند، بلکه پیام های عمیقی را به کودکان می رسانند. استفاده از روش های سرگرم کننده برای آموزش مهارت ها به کودکان نه تنها می تواند یادگیری را برای آن ها لذت بخش کند، بلکه باعث می شود که آن ها نسبت به یادگیری بیشتر ترغیب شوند. در ادامه با فیلم هایی برای تقویت هوش هیجانی کودکان آشنا می شوید. این فیلم تاکنون یکی از بهترین فیلم ها برای تقویت هوش هیجانی کودکان بوده است. این انیمیشن نشان دهنده احساسات مختلف یک دختربچه نه ساله است .

خوشحالی، غم، تنفر، ترس و خشم احساساتی هستند که رایلی کوچک را در زندگی جدیدی که والدینش به او تحمیل کرده اند همراه می کنند. در طول فیلم درون و بیرون، کودکان می توانند ببینند که رایلی چگونه احساسات مختلف را تجربه می کند، شرایط را مدیریت می کند و خود را با تغییراتی که در زندگی اش رخ داده است وفق می دهد. در مورد آموزش احساسات به کودکان، پیشنهاد می کنیم را نیز مطالعه کنید. داستان این فیلم به این صورت است که پیرمرد و پسر کوچکی به یکدیگر کمک می کنند تا آرزوهایشان را دنبال کنند. در این فیلم نه تنها به مسایل مرتبط با هیجان پرداخته می شود، بلکه به نگرش افراد نیز پرداخته می شود.

هر شخصیت فیلم، نمادی از یک رویکرد متفاوت در نگاه به زندگی است. به عبارت دیگر، بدبینی در مقابل خوش بینی مطرح می شود. این فیلم نشان می دهد که هر یک از شخصیت های فیلم چه تجربیات دشواری را پشت سر می گذارند و نحوه برخورد آن ها با این موقعیت ها چگونه است. ما در فیلم بالا، غم و اندوه، ناامیدی، تنهایی و درعین حال، مهارت های هیجانی تاب آوری، پشتکار و فروتنی را می بینیم. یکی دیگر از فیلم هایی برای تقویت هوش هیجانی کودکان، دامبو است. در این فیلم کارتونی کلاسیک که متعلق به دیزنی است، داستان یک فیل کوچک در سیرک روایت می شود. دامبو گوش های بزرگی دارد و به همین دلیل از طرف دیگران در سیرک مورد تمسخر قرار می گیرد.

از سوی دیگر، او از مادرش که همیشه از او محافظت می کرده جدا شده است. فروتنی، مولفه ارتباطی در داستان دامبو است و باعث می شود فردی که آن را تماشا می کند، احساسات مختلفی را تجربه کند. دامبو یک فیلم فوق العاده هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است و پیامی مهم برای همه دارد. این داستان از این لحاظ منحصربه فرد است که احساسات را با استفاده از ربات نشان می دهد. وال- ای یک ربات جمع کننده زباله است که بر روی زمین تنها مانده است. با ورود ایوا که یک ربات بی عاطفه است، وال- ای احساساتی مثل خوشحالی، امید و انتظار را تجربه می کند. این فیلم به قدرت عشق و دگرگونی ناشی از آن می پردازد.

لوازم جانبی های تولید شده در هر یک از لباس های نظامی جهت تکمیل لباس و انجام بهتر وظایف پلیس می باشد.به همین دلیل در کنار تولید انواع لباس ارتشی از انواع لوازم جانبی من جمله باتوم، اسلحه، دستبند، غلاف اسلحه، جلیقه ضد گلوله، کلاه و… عرضه شده است. مدل های مختلف لباس نظامی بچه گانه در فروشگاه ما همانطور که مطلع هستید نیروی نظامی دارای ارگان های مختلفی است. به همین دلیل لباس های آنان نیز از انواع مختلفی برخوردار است که هر یک نشان از سازمان مخصوص به خود را دارد. همچنین، می توانید از او بپرسید که اگر جای شخصیت فیلم بود چه احساسی داشت.

از سوی دیگر، برخی مفاهیم اجتماعی مانند آزادی، استقلال و پذیرش دیگران همانطور که هستند نیز مطرح می شود. در این فیلم مستقیما به قدرت احساسات و تاثیر آن بر افراد پرداخته می شود. این فیلم به داستان دو خواهر می پردازد که فرزندان پادشاه هستند و به دلیل سوءتفاهم از یکدیگر جدا می شوند. السا، خواهر بزرگتر، برای اینکه بتواند قدرتش را کنترل کند لازم است هیجاناتش را کنترل کند. وقتی کنترل احساساتش را از دست می دهد، کل شهر را منجمد می کند. مفاهیم اخلاقی مطرح شده در این فیلم شامل فروتنی و اهمیت احترام گذاشتن به دیگران می شود. از سوی دیگر، در فیلم یخ زده قدرت عشق و تاب آوری به عنوان رمز موفقیت مطرح می شوند.

موضوع اصلی این فیلم، ارزش خانواده است. مانند بسیاری از فیلم هایی که برای تقویت هوش هیجانی کودکان ساخته شده اند در این فیلم نیز شخصیت اصلی در کنترل هیجانات خود دچار مشکل است. این مسیله موجب می شود که او با تجارب ناخوشایند و غیرمنتظره ای روبرو شود. او از موقعیت ها فرار نمی کند و با توجه به خلق وخویی که دارد میان ارواح و اشباح به ماجراجویی می پردازد. او دیگر دختر والدینش نیست و فردی است که مسیولیت زندگی خودش را به عهده دارد. اتفاقاتی که برای این دختر می افتد باعث می شود که او احساساتی ازجمله تنهایی، اضطراب و غم و اندوه را تجربه کند. یکی دیگر از فیلم هایی برای تقویت هوش هیجانی کودکان، ای.تی. است.

در این فیلم کلاسیک آمریکایی به موجودی فرازمینی پرداخته می شود که با یک کودک بر روی زمین دوست می شود. تنها خواسته ای که ای.تی. دارد این است که به خانه اش برگردد و پسر کوچک فقط می خواهد به او کمک کند. این فیلم، نمونه ای دیگر در مورد نحوه رشد هوش هیجانی کودکان است. ای.تی. نماد احساسات، خوبی و همبستگی خالص است و از سوی دیگر، در این فیلم به تاثیرات وقوع طلاق در یک خانواده و چگونگی تاثیر آن بر احساسات کودکان می پردازد. این فیلم انیمیشن به شدت سرگرم کننده است و اسکار نیز گرفته است. در داستان این فیلم به خرگوش چشم روشنی به نام جودی هاپس پرداخته می شود که در شهر زوتوپیا، اولین خرگوش نیروی پلیس می شود.

اگرچه او قلدری و تمسخر حیوانات دیگر، ازجمله یک روباه حیله گر را تحمل می کند اما داستان موفقیت جودی در زوتوپیا به همه ما می آموزد که نه تنها به خود باور داشته باشیم، بلکه بهترین ها را نیز در دیگران ببینیم و هرگز از روی ظاهر در مورد دیگران قضاوت نکنیم. در ارتباط با هوش هیجانی کودکان، پیشنهاد می کنیم مقاله را نیز مطالعه کنید. اگر به دنبال فیلمی هستید که در آن شاهزاده خانم باشید انتخابی بسیار عالی است. این فیلم متفاوت متعلق به دیزنی است و در آن، قراردادهای منسوخ نسخه قبلی مشاهده نمی شود. در این نسخه از فیلم، راپونزل با وجود سختی هایی که تجربه کرده، باهوش، کنجکاو، مهربان و خوش بین است و فلین علی رغم کارهای نادرست قبلی، نمونه خوبی از رشد و درست کاری است.

درنهایت، همانطور که مشاهده کردید فیلم هایی برای تقویت هوش هیجانی کودکان وجود دارند که می توانند به بهبود مهارت های هیجانی و ارتباطی فرزندتان کمک کنند. از سوی دیگر، برای اینکه به تاثیر بیشتر این فیلم ها بر روی کودک خود کمک کنید لازم است از فرزندتان در مورد فیلمی که می بیند سوال بپرسید. برای مثال، می توانید بپرسید: «فکر می کنی السا چه احساسی داشت؟» یا «تو تا حالا تو این موقعیت بودی؟ چه احساسی داشتی؟» لحظات فیلم دیدن، یه موقعیت بسیار عالی برای برقرار ارتباط عمیق با کودک است. بنابراین، سعی کنید از این لحظات، نهایت استفاده را ببرید. چه فیلم هایی برای تقویت هوش هیجانی کودکان مناسب اند؟

فیلم هایی مثل درون و بیرون، وال- ای، دامبو، بالا، گیسوکمند و غیره فیلم های مناسبی برای آموزش هوش هیجانی به کودکان هستند. پیام اصلی فیلم یخ زده چیست؟ بنابراین به تبعیت از این موضوع کلاه ارتشی پسرانه نیز دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آنها می پردازیم . در این فیلم، علاوه بر تاکید بر هوش هیجانی، اهمیت مفاهمی مثل فروتنی و احترام گذاشتن به یکدیگر مطرح می شوند. از سوی دیگر، به قدرت عشق و تاب آوری نیز پرداخته می شود. چگونه می توانم تاثیر فیلم های مناسب برای تقویت هوش هیجانی کودکان را افزایش دهم؟  وقتی فرزندتان در حال تماشای فیلم است با او همراه شوید و در مورد احساسات شخصیت های فیلم از او سوال کنید.

نکات کلیدی

  • در طول فیلم درون و بیرون، کودکان می توانند ببینند که رایلی چگونه احساسات مختلف را تجربه می کند، شرایط را مدیریت می کند و خود را با تغییراتی که در زندگی اش رخ داده است وفق می دهد.
  • ما در فیلم بالا، غم و اندوه، ناامیدی، تنهایی و درعین حال، مهارت های هیجانی تاب آوری، پشتکار و فروتنی را می بینیم.
  • فروتنی، مولفه ارتباطی در داستان دامبو است و باعث می شود فردی که آن را تماشا می کند، احساسات مختلفی را تجربه کند.
  • ای.تی. نماد احساسات، خوبی و همبستگی خالص است و از سوی دیگر، در این فیلم به تاثیرات وقوع طلاق در یک خانواده و چگونگی تاثیر آن بر احساسات کودکان می پردازد.
  • داستان موفقیت جودی در زوتوپیا به همه ما می آموزد که نه تنها به خود باور داشته باشیم، بلکه بهترین ها را نیز در دیگران ببینیم و هرگز از روی ظاهر در مورد دیگران قضاوت نکنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم جهت تقویت هوش کودک" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم جهت تقویت هوش کودک"، کلیک کنید.