6 راهکار برای تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم»

در گفت وگو با cmsd تشریح شد؛

6 راهکار برای تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم»

فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ظرفیت های دانشگاهی را در راستای بسترسازی و راه اندازی بنگا ه های تولید و تامین صنایع خلاق -که وابسته به عرضه و تقاضای بازار هستند- موثر دانست.

علی آهنگر کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری cmsd، تامین سرمایه کارگاه های تولیدی و حمایت از آنها در قالب تعاونی، کمک های مالی و ارایه وام های کم بهره به کارآفرینان، حمایت مالی در قالب وام های درازمدت به بخش تولید، اصلاح سیاست های ارزی، خصوصی سازی بخش تولید و مبارزه با فساد اقتصادی را از راه های تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم» برشمرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها می توانند به توسعه اقتصادی و مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هر شهرستان کمک کنند، ظرفیت های دانشگاهی را در راستای بسترسازی و راه اندازی بنگا های تولید و تامین صنایع خلاق وابسته به عرضه و تقاضای بازار موثر دانست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه همکاری های بیشتر با صنعت و فراهم ساختن بستر های مناسب، همکاری های مشترک در پروژه های تحقیقاتی منطقه ای، ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کار با تقویت ظرفیت های کارآفرینی و نوآوری و ایجاد رشته های تحصیلی میان رشته ای متناسب با نیاز توسعه اقتصادی منطقه ای را از دیگر وظایف و رسالت های دانشگاه ها در تحقق شعار سال قلمداد کرد.

6 راهکار برای تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم»

آهنگر با توجه به بخشی از پیام نوروزی رییس دانشگاه آزاد با عنوان راه اندازی بستر های جدیدی مانند سکوی تولید، تضمین، تامین و سکوی توزیع و لجستیک و سکو هایی در حوزه صنایع خلاق و عرصه های تربیتی، ظرفیت های دانشگاه آزاد تربت حیدریه برای تحقق این شعار را سرمایه گذاری در معادن خواف و تصمیم گیری درباره سرای نوآوری تولیدات دام و طیور دانست.

وی، ایجاد سرای نوآوری بذ رهای گلخانه ای، گیاهان دارویی و کشاورزی زعفران، راه اندازی بورس بازار زعفران، کسب و کار های آنلاین فروش آنلاین زعفران و راه اندازی شرکت حمل و نقل در معادن را از دیگر ظرفیت های دانشگاه آزاد تربت حیدریه برای تحقق شعار دانشگاه آزاد در سال جدید عنوان کرد.

6 راهکار برای تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "6 راهکار برای تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "6 راهکار برای تحقق شعار «جهش تولید با مشرکت مردم»"، کلیک کنید.