پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران

پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران

حجت الاسلام رییسی در پیامی پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را به مردم ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری cmsd؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با تبریک کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه، این درخشش امیدآفرین را گواهی روشن بر توانمندی ها و شایستگی های زنان لایق و شایسته این مرز و بوم دانست.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را صمیمانه به مردم عزیز ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک می گویم.

این درخشش امیدآفرین که با چهار دیدار متولی و بدون شکست به دست آمد، گواهی روشن بر توانمندی ها و شایستگی های زنان لایق و شایسته این مرز و بوم است که امیدوارم با برنامه ریزی و عنایت ویژه مسیولان ورزشی، شاهد تداوم بالندگی و موفقیت این عزیزان در دیگر رقابت های ورزشی باشیم.

این پیروزی افتخارآفرین را به همه ملی پوشان، مربیان و سایر دست اندرکاران این ورزش حرفه ای جذاب و مهیج تبریک می گویم و توفیقات روزافزون آنان را مسیلت دارم.

پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ دختران"، کلیک کنید.