طلای کشتی المپیک را برای قاتل اسطوره ها کنار بگذاریم؟+ ویدیوی فن «سر و ته یکی»

طلای کشتی المپیک را برای قاتل اسطوره ها کنار بگذاریم؟+ ویدیوی فن «سر و ته یکی»

احمد تاج الدینوف توانست روند بی شکستی اش را در کشتی ادامه دهد و اولین طلای مهم سال 2024 که سال المپیک است را به دست بیاورد.

به گزارش cmsd، پاییز 2022 بود که احمد تاج الدینوف تصمیم گرفت به خاطر داشتن شانس حضور در رقابت های جهانی و المپیک برای بحرین کشتی بگیرد. حضور عبدالرشید سعدالله یف اسطوره کشتی روسیه در وزن 97 کیلوگرم شانسی را برای نفرات دیگر باقی نمی گذاشت و از آن زمان تاج الدینوف جوان برای بحرین کشتی گرفت. 

او در اولین رقابت برای بحرین در  مسابقات عرب در کشور مصر قهرمان شد.

سال 2023 اوج قدرت نمایی کشتی گیر 20 ساله داغستانی الاصل بود که توانست قهرمان بازیهای آسیایی هانگژو و قهرمان رقابت های جهانی صربستان شود. شکست دادن کایل اسنایدر و عبدالرشید سعدالله یف در صربستان نوید ظهور یک ستاره بلامنازع را در دسته 97 کیلوگرم کشتی آزاد داد. او در فینال بازیهای آسیایی نیز مجتبی گلیج را شکست داد. 

شروع 2024 با طلای یاشاردوغو برای “قاتل اسطوره ها”

سال 2024 می تواند برای تاج الدینوف بسیار مهم باشد. او که با شکست دادن اسنایدر و سعدالله یف لقب “قاتل اسطوره ها” را گرفته است، در یاشاردوغو با قاطعیت عنوان قهرمانی را به دست آورد و توانست جاناتان آیلو آمریکایی را شکست دهد. او در دیدار نیمه نهایی توانست رضابیک آیتموخان از قزاقستان را شکست دهد.

فیلم این کشتی را در زیر ببینید، جایی که تاج الدینوف فن سرو ته یکی را به زیبایی در اواخر کشتی روی او پیاده کرد و در فاصله کمتر از 5 ماه تا شروع المپیک برای بزرگان خط و نشان بکشد.

نکته جالب اینکه از زمانی که احمد تاج الدینوف برای بحرین کشتی می گیرد هنوز باختی متحمل نشده و با قدرت همه کشتی ها را پیروز شده است. باید دید روند بی شکستی او تا کجا ادامه می یابد. 

او تنها روس تیم کشتی بحرین نیست و ماگومدرسول آسلویف نیز در 74 کیلوگرم به عضویت کشور بحرین درآمده است. 

بحرین تاکنون در 10 دوره بازیهای المپیک حضور داشته و به دو طلا رسیده که هر دو در رشته دو و میدانی به دست آمده است.  مریم یوسف جمال و روث جبت در المپیک لندن و ریو برای بحرین طلا گرفتند و این کشور در المپیک قبل دستش به طلا نرسید و حالا می خواهد روی طلای تاج الدینوف در 97 کیلو حساب باز کند.

پایان خبر cmsd

طلای کشتی المپیک را برای قاتل اسطوره ها کنار بگذاریم؟+ ویدیوی فن «سر و ته یکی»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طلای کشتی المپیک را برای قاتل اسطوره ها کنار بگذاریم؟+ ویدیوی فن «سر و ته یکی»" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طلای کشتی المپیک را برای قاتل اسطوره ها کنار بگذاریم؟+ ویدیوی فن «سر و ته یکی»"، کلیک کنید.