هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد/ خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی

هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی

پرسپولیس با برتری بر فولاد خوزستان برای استقلال در دربی خط و نشان کشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری cmsd، تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتها پرسپولیس 4 بر 2 برنده شد.

داور: سید رضا مهدوی

اخطار: محمدحسین کنعانی زادگان (پرسپولیس) ؛ حمید بوحمدان (فولاد خوزستان)

اخراج: مجتبی نجاریان (فولاد خوزستان)

گل ها: موسی کولیبالی (11) و عبدالکریم حسن (گل به خودی) (41) (فولاد خوزستان)؛ اوستون اورونوف (35) عیسی آل کثیر (54) محمدحسین کنعانی زادگان (پ67) و مهدی ترابی (74) (پرسپولیس)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (1+90- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (78- محمد خدابنده لو)، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (84- سعید صادقی)، امید عالیشاه (78- وحید امیری) و عیسی آل کثیر (1+90- ابوالفضل بابایی).

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار (56- علی شجاعی)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، وحید حیدریه (86- احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (86- عادل آرغند).

پرسپولیس در نیمه اول بازی بهتری ارایه کرد اما با اشتباهات علیرضا بیرانوند و خط دفاعی 2 بر یک بازنده شد، اما در نیمه دوم نمایشی به مراتب بهتر داشت و با زدن 3 گل در نهایت 4 بر 2 برنده شد.

پرسپولیس با این پیروزی 39 امتیازی شد و هم امتیاز با استقلال صدرنشین در رده دوم ایستاد. البته سرخپوشان یک بازی بیشتر برگزار کرده اند. فولاد هم با 19 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد/ خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد/ خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته نوزدهم لیگ برتر| فولاد در آزادی ذوب شد/ خط و نشان پرسپولیس برای استقلال پیش از دربی"، کلیک کنید.